• Graag! Want ik heb morgen shuttlerun/piepjes test/hoe jullie het ook noemen bij gym. En ik heb inspanningsastma én 40% minder longinhoud. (Dus ik maar 60, jullie 100.) Op school zeggen dat ze daar rekening mee houden. Guess what? Dat doen ze dus helemaal niet. En ik ben nu al zenuwachtig, ik heb er serieus helemaal buikpijn van. Maar ik ben dus steeds als eerste af, bij trap 3 of zo. Wat betekent dat ik ook een 3 heb, terwijl in het schoolreglement staat dat wanneer een leerling zijn/haar best doet, hij/zij toch een 6 krijgt. En ik doe écht mijn best, maar ze doen er gewoon niets aan. Dat is echt ontzettend beschamend, aangezien de rest met gemak een voldoende haalt. Dus ik wil graag even niet naar school, maar ik moet. Wie van jullie wil me zó hard slaan dat ik niet eens mee kán doen?(cat)


    everything, in time

    Ik snap wat je bedoelt. Ik wil je wel even slaan. Nou ja ik trap harder mag dat ook? xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Briefje van je ouders/huisarts werkt altijd. En zou je dan nog een onvoldoende krijgen dan gewoon hogerop zoeken met bewijs dat je het wel dergelijk hebt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    Briefje van je ouders/huisarts werkt altijd. En zou je dan nog een onvoldoende krijgen dan gewoon hogerop zoeken met bewijs dat je het wel dergelijk hebt.


    Mijn ouders willen wel een briefje schrijven, maar ik ben al -voor mijn gevoel- te vaak aangekomen met een briefje en dan voel ik me net een zeikerd.:'D


    everything, in time