• Vier voetbalvrouwen
    ieder apart
    gaan met hun man mee naar het wk
    daar ontmoeten ze vier andere voetbalvrouwen
    die het wél met elkaar kunnen vinden
    de buiterlandse voetbalvrouwen dagen de vier uit
    het zijn niet zulke aardige uitdagingen
    en al snel loopt het uit tot een gevecht
    zowel bij tegen de buiterlandse vrouwen als onderling tussen de vier
    ze kunnen twee dingen doen ; óf elkaar afschieten en voor zichzelf gaan spelen óf hun trots opzij zetten en de handen in elkaar zetten

    (voetbalvrouw 1) is de meest ' simpele' voetbalvrouw van de vier.Ze is wat aan de domme kant en ze spreekt vaak grove woorden uit.(voetbalvrouw 2) kon vroeger nooit wat goed doen voor haar ouders.Daarm is ze nu een pittige tante met een kleine verslaving voor de media.(voetbalvrouw 3) is een rustig meisje dat vaak beslissingen neemt voor haar zelf en in haar eentje.Ze wilt niet graag contact met de buitenwereld buiten haar familie,vriend en vrienden om.(voetbalvrouw 4) is de drukste van de vier en is vaak met meerdere dingen tegelijk bezig.Ze doet aan liefdadigheidswerk en spoort de andere steeds aan om ook iets goeds te doen.


    Wat heb ik nodig:

    Rol:
    Naam:
    Tussennaam/2de naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd(moet rond de leeftijd van je voetballer zijn):
    Nationaliteit(Voor nederlandse VV moet sowieso half nederlands zijn):
    Karakter(Voor VV moet je wel de punten van dat karakter er in hebben+uitgebreid):
    Uiterlijk(Foto+Tekstje hoe ze er uitziet):
    Voetballer:
    Getrouwd/Verloofd/Relatie :



    De rollen :
    Voetbalvrouw 1 : Bezet @ mikechang
    Voetbalvrouw 2 : Bezet @ Saffier
    Voetbalvrouw 3 :
    Voetbalvrouw 4 :
    Voetbalvrouw buitenland 1 :
    Voetbalvrouw buitenland 2 : Bezet @ CxFabregas
    Voetbalvrouw buitenland 3 : Bezet @ Francesc
    Voetbalvrouw buitenland 4 :
    Zelf bedenken :

    Welke voetballers mogen?

    Voor de nederlandse voetbalvrouwen alleen maar de jongens/voetballers uit het nederlands elftal/nederlandse clubs.
    Voor de buitenlandse voetbalvrouwen alle voetballers behalve die uit nederland.


    Deze voetballers zijn bezet :

    Gregory van der Wiel
    Wesley Sneijder
    (Fran)Cesc fabregas
    Gerard pique

    xxx

    ps.Ik was voetbalvrouw 4(nederlandse) vergeten er bij te zetten,faal ;p
    pss.Ik zie dat de meeste die buitenlandse VV doen,hun karakter beschrijven als de nederlandse VV beschrijven.Zoals Nederlandse VV 2 ofzo,maar je mag gwn als je de buitenlandse VV doet een geheel eigen persoon maken,behalve als je de nederlandse VV doet.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 10:31 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Francesc schreef:
    (...)

    Moet ik dan wel of niet buitenlands doen? ;p

    huh ;p ?
    je wou toch ook de buitenlandse VV?
    dan hoor je toch ook voor buitenlandse VV in te vullen of ben ik nu dom (cat)?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)
    huh ;p ?
    je wou toch ook de buitenlandse VV?
    dan hoor je toch ook voor buitenlandse VV in te vullen of ben ik nu dom (cat)?


    Volgens mij snappen we elkaar niet haha! Maar ik had het al aangepast ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik ga nu er van af.morgen ga ik kijken of ik alle rollen verdeel,dus jullie hebben nog de tijd om rollen in te vullen.

    jullie mogen ook meerdere rollen maken (:

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Buitenlandse voetbal vrouw 1
    Naam: Abigail
    Tussennaam/2de naam: Lise
    Bijnaam: Abby.
    Achternaam: Rockwell
    Leeftijd: 25
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter: Abigail is erg creatief en is het liefst elk moment van de dag bezig. Het maakt hier niet uit met wat. Ze lijkt overal voor in de wieg gelegd te zijn. Van alles wat in haar pad komt probeert ze wat te maken, en ze lijkt overal goed in te zijn. Ze probeert gelukkig te zijn, wat ze vaak ook is, maar ze wil ook dat de mensen om haar heen gelukkig zijn. Ze is vrolijk, en een praatgraag. Ze houd van grapjes en is zeker niet bang om vies te worden.
    Uiterlijk: Abby is klein, met bruin haar en bruine ogen. Haar huid is licht getint, maar niet enorm. Ze loopt vaak in jurkjes, rokjes, korte spijkerbroekjes. Ze is niet bang iets van haar zelf te laten zien. Ze heeft een tattoo op haar pols: Stop hating, Love more. Verder heeft ze vaak haar haar los hangen, en ziet het er soms redelijk rommelig uit.
    Voetballer: David Villa
    Getrouwd/Verloofd/Relatie: Verloofd.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CxFabregas schreef:
    Rol: Buitenlandse voetbalvrouw 3
    Naam: Luena
    Tussennaam/2de naam: Catalina
    Bijnaam: Lueen
    Achternaam: Fuentes
    Leeftijd: tweeëntwintig jaar
    Nationaliteit: Spaaans ( Geboren in Catalonië )
    Karakter:Luena is een rustig meisje dat vaak beslissingen neemt voor haar zelf en in haar eentje. Daarom viel Cesc ook op haar.Ze wilt niet graag contact met de buitenwereld buiten haar familie,vriend en vrienden om. Luena staat niet graag op de voorgrond en houd zich altijd wat afzijdig van anderen. Ze bemoeit zich dan ook niet graag met beslissingen van anderen. Luena kan het wel altijd goed vinden met de andere voetbalvrouwen. Ze kan met die meiden goed over dingen praten, waar ze met Cesc minder goed over kan praten, zoals echte meiden dingen. Wel komt Luena altijd op voor familie, haar vriend of andere vrienden.
    Uiterlijk: Luena heeft prachtig glinsterende goudbruine ogen die ze accentueert met wat mascara en oogpotlood. Luena heeft mooie volle lippen waardoor ze er vriendelijk uit ziet. Ze heeft lange, golvende donkerbruine haren. Luena heeft een mooi slank figuur met lange benen. Ze heeft een licht bruine huid. Door haar uiterlijk ziet ze er als een rasechte Spaanse. Ze draagt graag strakke broeken met daarop een leuk shirtje. 'S avond als ze thuis is met Cesc loopt ze het liefst in een trainingsbroek en een oversized shirt van hem rond.
    Voetballer:Francesc 'Cesc' Fàbregas I Soler. Voetballer bij FC Arsenal in Engeland en de Spaanse Selectie.
    Getrouwd/Verloofd/Relatie :Verloofd. Luena en Cesc zijn al samen sinds hun jeugd. Cesc speelde bij Barcelona waar Luena haar vader assisent trainer was. Ze ging vaak mee naar wedstrijden en van het één kwam het ander. Tijdens hun 1e ontmoeting waren ze opslag verliefd. Toen Cesc naar Engeland vertrok om voor FC Arsenal te spelen ging Luena met hun mee. Luena zit altijd als een echte supporter op de tribune en steunt Cesc hiermee heel erg. Als Cesc een keer niet lekker in zijn vel zit na een wedstrijd kan ze daar heel goed mee omgaan. Iets wat Cesc heel erg op prijs stelt. Nu zijn we 7 jaar laten en zijn Cesc en Luena nog steeds samen. Cesc heeft haar ten huwelijk gevraagd na de gewonnen WK Finale afgelopen zomer. Ze dragen allebei een ketting om hun nek met een hartje en daarin elkaars naam. Ook heeft Luena de naam Cesc en de datum dat ze iets kregen op haar pols getatoeërd staan.


    Het is Arsenal FC, geen FC Arsenal. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    Het is Arsenal FC, geen FC Arsenal. :')

    Gehe, maar we weten allemaal wel wat ze bedoelt (:

    Rol: Buitenlandse voetbal vrouw 3
    Naam: Rose
    Tussennaam/2de naam: Mary
    Bijnaam: Puck (had haar moeder ooit bedacht)
    Achternaam: Kyler
    Leeftijd(moet rond de leeftijd van je voetballer zijn): 22
    Nationaliteit(Voor nederlandse VV moet sowieso half nederlands zijn):Engels is geboren in Londen
    Karakter(Voor VV moet je wel de punten van dat karakter er in hebben+uitgebreid): Ze Rose is een vrolijke jonge vrouw. Voetbal was vroeger niet echt haar ding maar sinds ze Fernando ontmoet heeft boeit het haar ineens een stuk meer. Ze is slim, verlegen bij mensen die ze nog niet zo goed kent, heel precies en kieskeurig, houd van schoon het lijkt soms of ze een ligte form van smetvrees heeft. Verder is ze heel nieuwsgierig en entausias over dingen. een minder gode eigenschap is dat ze snel ongeduldig is.
    Uiterlijk(Foto+Tekstje hoe ze er uitziet): foto

    Rose heeft donker bruin haar dat ze meestal krult en soms stijlt. Ze heeft niet echt een bleke huid maar ook geen getinte gewoon een normaal kleurtje. Als ze lang in de zon zit of op vakantie is verkleurd ze wel snel. Ze heeftblauw grijze ogen die mooi passen bij haar donkere haar. Ze heeft niet snel last van puistjes of andere dingen wel droogt haar huid snel uit. ze is slank neit eng dun dus maar heeft nog wel de goede vormen. Ze is 1.77 lang en als ze op hakken loopt meestal 1.82/1.83 waardoor ze zelfs op hakken langer is dan Fernando.
    Voetballer: Fernando Torres.
    Getrouwd/Verloofd/Relatie : verloofd met fernando torres

    Meld je het als je begint of mijn rol er in zit??

    xoxo

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 15:42 ]

    Worden de rollen binnenkort bekend gemaakt? _O_

    Saffier schreef:
    Worden de rollen binnenkort bekend gemaakt? _O_


    Ja, ik wacht ook :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Saffier schreef:
    Worden de rollen binnenkort bekend gemaakt? _O_


    nu,maar niet allemaal.ik haal enkel de rollen die ik het 'beste' vind en je mag altijd nog je rol aanpassen als die niet is gekozen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)

    nu,maar niet allemaal.ik haal enkel de rollen die ik het 'beste' vind en je mag altijd nog je rol aanpassen als die niet is gekozen.


    Mag ik als er wat bekend zijn nog een invullen? _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kan der nog een Nederlandse bij? =3


    ars moriendi

    Francesc schreef:
    (...)

    Mag ik als er wat bekend zijn nog een invullen? _O_


    ja natuurlijk (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Stekelenburg schreef:
    Kan der nog een Nederlandse bij? =3


    jaa hoor haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)

    jaa hoor haha

    Gezellig! Ga ik doen dan!


    ars moriendi