• om frans te leren x'd Wie heeft tips om het leuker te maken ofso ? want het is zzzzzooow saai, maar ik heb morgen pw ;o

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gewoon eraan beginnen, dan gaat het vanzelf. En bedenkt voor jezelf een beloning als je klaar bent, snoep of een film ofzo :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Gewoon eraan beginnen, dan gaat het vanzelf. En bedenkt voor jezelf een beloning als je klaar bent, snoep of een film ofzo :]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als je woordjes moet leren moet je er een liedjestekst van maken. Zodat de betekenis van het woord duidelijk wordt én je kan het de hele dag doorzingen tot morgen wanneer je je test hebt (:
    Zo leer ik Franse en Engelse woorden (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Memory spelen :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ehm,, indd, een beloning ofzo.
    Sorry weet niks, ik doe meestal gwn wrts, lkkr saai =.=

    Zet de laptop/computer weg/uit en beloon jezelf met een halfuurtje Quizlet als je het goed kent.
    Na dat half uurtje kijk je of je het nog steeds kent, en herhaalt de dingen die je bent vergeten.
    Dan beloon je jezelf weer op een halfuurtje Quizlet. Enzovoort. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:02 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik leer Frans altijd op wrts.nl
    Dan leer ik het sneller.


    Even a white rose has a black shadow.

    ik heb geen tips;x


    Me so good.

    wrts.nl dan gaat het veel sneller x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vertel mijn leerstof aan mijn zus, en maak er gewoon wat leuks van. Zoals het zingen, of muziek op de achtergrond. Zoiets?

    je een beloning geven zoals sommige zeggen
    bv snoep of je kunt ook bv met je ouders afspreken:
    als ik mijn toets van frans haal en zit toch zeker over de helft krijg ik bv i phone( of iets goedkoper)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    haha dankjewel voor de tips. Ik doe wel wat pickwick zegt ;D dus tot over een half uurtje haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Pickwick schreef:
    Zet de laptop/computer weg/uit en beloon jezelf met een halfuurtje Quizlet als je het goed kent.
    Na dat half uurtje kijk je of je het nog steeds kent, en herhaalt de dingen die je bent vergeten.
    Dan beloon je jezelf weer op een halfuurtje Quizlet. Enzovoort. :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Meestal heb ik geen zin in Frans, maar soms ben ik zoals jij geen zin :D Ik leer Frans meestal op WRTS, maar wij hebben zo'n kutmethode, dus dat gaat niet altijd :/

    MOCMOC schreef:
    Als je woordjes moet leren moet je er een liedjestekst van maken. Zodat de betekenis van het woord duidelijk wordt én je kan het de hele dag doorzingen tot morgen wanneer je je test hebt (:
    Zo leer ik Franse en Engelse woorden (:


    Ö die ga k van je pikken (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...