• ik merk dat mijn verhalen minder worden gelezen.
    Daarom wil ik ze nu eventjes promoten (en jullie mening over deze story's vragen)

    De Mannenslindster

    Ada is een echte mannenverslindster. Vroeger was ze een nerdje tot dat ze op een apart feestje kwam. De volgende dag was ze compleet veranderd, qua innerlijk en qua uiterlijk. Ze besluit wraak te nemen op alle jongens die haar vroeger toen ze nog lelijk was gepest hebben. Maar ineens ziet ze een 'warme' kant bij een van de jongens en ziet in dat hij best wel leuk is. Wat moet ze nou doen? Love or revenge..


    When I Was Young [With o.a Lucius Malfoy]

    Het is 1970, tijd dat veel beroemde of bekende toveraars en heksen nog jong waren. Onder andere Lucius Malfoy. Veel meisjes geven nu de aandacht aan zijn zoon, Draco Malfoy. Maar hoe zal dat is zijn tijd zijn geweest?. Zouden vader en zoon zoveel van elkaar verschillen?.



    Animal Love [with o.a Wolverine and Sabretooth

    Ann Diamond is een gewelddadige mutant die hoort bij een team die dingen zoekt voor 'project X'. Wat het is of inhoudt weet ze niet. Op een dag komt ze haar oude vrienden weer tegen. Wolverine (James Hamlett) en Sabretooth (Victor Hamlett). Ze wordt hopeloos verliefd op hun, maar voor wie moet ze kiezen?

    hope you like the stories! (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 10:28 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik houd niet van die story's.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.