• Nou, ik Zoë (Hedley) zit nu op het account van mij en Amber (Circles) en wij hebben hier samen een verhaal op genaamd: ''Battle of two Worlds.'' Haha en ik verveelde me dus en toen begon ik een 'trailer' te maken voor ons verhaal. En nou ik vind hem best goed gelukt. Wat vinden jullie?

    Trailer
    En het zou natuurlijk ook leuk zijn als jullie ons verhaal zouden lezen ghegheghe (nerd)

    Battle of two Worlds - Hogwarts
    What do you guys think? (flower)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 21:57 ]

    Circles schreef:
    (...)
    Jij bent ook lief , maar alleen als ik nog een klein stukje van Alex mag lenen voor m'n bday parteh? :Y)

    Dat mag wel! Ik stuur hem wel naar je toe met een kadootje. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Dat mag wel! Ik stuur hem wel naar je toe met een kadootje. (flower)

    Yeaaaah sexy, verstop hem in de taart anders?! Dan kan ik kaarsjes uitblazen en dan BOEM Alex onder de slagroom :9~:9~


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Yeaaaah sexy, verstop hem in de taart anders?! Dan kan ik kaarsjes uitblazen en dan BOEM Alex onder de slagroom :9~:9~

    Doe ik! En dan bak in zo'n hele grote taart waar hij zo precies in past! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    goed gedaan echt waar hij is geweldig echt mooi gedaan!!
    i love the trailer


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Jacksass schreef:
    (...)
    Doe ik! En dan bak in zo'n hele grote taart waar hij zo precies in past! :9~

    Maar dan zal je net zien, krijgt hij die bak niet open .. En dan is het verpest ):


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    ik vind hem echt goed men, you're a natural. :Y)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”