• “The only thing worse than being talked about is not being talked about.”


    > Het gaat over een High-school, ik heb het gebaseerd op Mean girls. Zoiets kan je dan ook verwachten. :Y)

    als alle rollen bezet zijn, begin ik. hihi.

    > Rollen
    Cheerleaders - drie
    Tranquillity xsavannahh Captivity
    Footballspelers - drie
    BURRITO
    Nerds - twee
    Captivity Weakness
    Muziekfreaks - twee jongens, twee meisjes
    Courtesan Rugzak Sunrise DemibBarnes

    GEEN ROLLEN MEER NODIG!

    > Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: foto en beschrijving
    Karakter: In het kort
    Hobby's:
    Crush/relatie:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Footballspelers (2) en nerds (2) nog gezocht.
    Dan begin ik! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga footballspelers invullen 8D.


    all I want is the taste that your lips allow

    thx voor de rol !!

    xx

    Rol: Footballspeler.
    Voornaam: Jayden
    Achternaam: Asenova.
    Leeftijd: 17?
    Uiterlijk: Jayden heeft een mooie gebruinde huid en kan ook heel erg fier zijn op zijn gespierde lichaam. Hij is een echt latino-type met chocolade-bruine ogen en haar. Zijn haar ligt meestal perfect in de plooi en als dat niet zo is kan hij best chaggie lopen. Als Jayden lacht beginnen zijn ogen lichtjes te sprankelen. Zijn kaarsrechte tanden maken zijn mooie glimlach helemaal af. Hij is ook 1m85. Van kleren draagt hij vaak een cap met een tshirt met soms veel te grappige teksten of tekeningen op en een baggypants en sneakers off vans. Hij heeft een tattoo op zijn rechterschouderblad met de datum dat zijn tweelingsbroer is gestorven, Matth.
    Karakter: Jayden is geen i'm-man-guy, aloewel hij zich soms voordoet om zijn reputatie bij het footballteam. Opzich is hij een heel gevoelige en behulpzame jonge die altijd in is voor een droog grapje, maar op school is het soms anders. Dan is hij een macho.
    Hobby's: Football spelen en skaten.
    Crush/relatie: Fleur is al een tijdje zijn crush, maar hij is te beschaamd het haar te gaan vertellen.

    Omg, hij is kort maar bon.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 13:58 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    het verhaal staat online! Willen jullie allemaal een abo nemen? (:

    High school


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Nerd
    Voornaam: Jessie
    Achternaam: McCain
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Jessie heeft lange zwarte haren. die vaak vettig zijn, of in de knoop zitten. Ook heeft ze een plaatjes beugel, en een bril. Ze draagt kleding uit de jare '80.
    Karakter: Jessie is erg verlegen, en word vaak gepest op school, ze kan goed leren, en haalt altijd hoge cijfers voor elk vak.
    Hobby's:Studeren, Gamen.
    Crush/relatie:Op een van de footbalplayers.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:05 ]

    Rol: nerd (nerd)
    Voornaam: Derek
    Achternaam:White
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:http://tinypic.com/view.php?pic=33w5bur&s=7Bruin haar met een rode gloed, sproetjes en een tikkeltje mollig, zijn tanden staan ongelooflijk schuin..
    Karakter: stil & verlegen & slim
    Hobby's: STARWARS!!! hij is gek van starwars..
    Crush/relatie: hij is al sinds het eerste schooljaar helemaal weg van een van de chearleaders.. maar zij ziet het natuurlijk niet staan..

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:17 ]

    Nog bedankt voor de rol(flower)


    -

    Heb je toevallig nog een rol nodig?
    Ik verveel me en wil anders best wel wat invullen.

    Ik heb er al eerder eentje ingevuld, ik weet niet of dat wat uit maakt xD

    Calypso schreef:
    Heb je toevallig nog een rol nodig?
    Ik verveel me en wil anders best wel wat invullen.

    Ik heb er al eerder eentje ingevuld, ik weet niet of dat wat uit maakt xD


    Je kan nog wel een rol invullen voor de nieuwe lerares op school. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Niewe lerares
    Voornaam: Heather
    Achternaam: Newton
    Leeftijd: 35
    Uiterlijk: Heather is een lange slanke vrouw. Ze heeft donkerbruine bijna zwart gekleurde haren in een bob. Haar ogen zijn bruin en haar lippen roodkleurig. Voor haar leeftijd ziet ze er nog erg jong uit.
    Karakter: Heather is een aardige vrouw maar ze kan ook erg streng zijn. Iets wat nodig is op een High School. Ze kan goed luisteren en ze wilt haar leerlingen altijd helpen als ze ergens mee zitten. Heather heeft verder een hekel aan pestkoppen dus als ze ziet dat er kinderen zijn die andere pesten dan zijn die nog lang niet jarig. Verder is ze een eerlijk persoon en trekt ze geen kinderen voor, tenminste ze probeert van niet maar zoiets kan altijd ongemerkt gebeuren.
    Hobby's: Lezen, winkelen (het blijft een vrouw), koken
    Crush/relatie: Ze ligt op dit moment in scheiding met haar man. Ze waren te vroeg getrouwd en hij ging vreemd.

    bedankt voor de rol


    You don't know what you got until is gone