Zoals de meeste van jullie misschien wel weten woon ik dus in Munchen. Maar deze vakantie kwam ik weer eens terug naar belgie voor een weekje. Maar het zit dus zo, heel de week was ik nauwelijks thuis omdat ik echt niet graag bij mijn moeder ben. Maar dus gisteren kwam ik bij haar in de auto, en ik weet niet precies hoe, maar opeens hadden we knallende ruzie en toen stapte ik uit de auto. Hoewel ik na 5 minuten weer instapte want ik wist niet waar ik was Maar toen liet ik me haar afzetten aan een 'feestje' waar ik heen moest en onderweg had ik nog enorm erg ruzie met haar en zei ik nogal gemene dingen en liet ik de frustratie van de laatste 5 jaar eruit. Daarna stapte ik uit de auto en zei ik dus dat ik niet wist of ik nog terug zou komen. Ben ik dus inderdaad weg gebleven, en normaal gezien moest ik vandaag deze ochtend vertrekken maar dat is dus niet het geval sinds ik weg ben. Om 9 uur 's ochtends belde me ze dus een zei ik heel kalm dat ik niet meer mee wil naar Munchen. Sindsdien heb ik niets meer van haar gehoord.
Nu is dus mijn vraag ; wat moet ik nu doen volgens jullie ?
We're hiding behind skin that's too tough