• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00 0-0
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00 0-3

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 11:15 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    FCBarcelona schreef:
    Villa 0-2 YEAH!


    _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PEDROOOOOOOOOOOOOO
    0-3!

    Mijn voorspelling klopt niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Oh, ik vind hem echt mooi. Nu wil ik er nog een laten zetten.
    Mijne was vlak na het zetten (2 uur) helemaal bloederig, vet vies.


    Haha thank joee :D^^Ik ben er ook echt heel blij mee (:
    Wow:|
    Dat is echt best wel bah hahaha..
    Jooz, de vriendin met wie ik naar Brussel was, had een navelpiercing laten zetten. Zegt ze; ja hij heeft niet gebloed tijdens het zetten blablabla.. haalt ze later die pleister eraf, had hij toch gebloed :P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind m'ook gaaf junge! _O_
    Deed het pijn? :3

    3-0! _O__O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    Ik vind m'ook gaaf junge! _O_
    Deed het pijn? :3

    3-0! _O__O_


    Ja ghehe..
    Die man ook zo; ja je hebt een van de pijnlijkste plekken uitgekozen ¬¬..
    Fijn..
    En nu doet het ook nog steeds pijn, ik heb hem toch op mijn rechter pols gedaan, en ik doe gewoon vanalles ermee en dan komt er ook van alles tegen aan:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Haha thank joee :D^^Ik ben er ook echt heel blij mee (:
    Wow:|
    Dat is echt best wel bah hahaha..
    Jooz, de vriendin met wie ik naar Brussel was, had een navelpiercing laten zetten. Zegt ze; ja hij heeft niet gebloed tijdens het zetten blablabla.. haalt ze later die pleister eraf, had hij toch gebloed :P


    Je moet er wel goed uierzalf op smeren. Dan wordt hij mooier (: Is wel kut spul, maar het is veel beter dan het spul dat je van de tattoo-artist hebt meegekregen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Je moet er wel goed uierzalf op smeren. Dan wordt hij mooier (: Is wel kut spul, maar het is veel beter dan het spul dat je van de tattoo-artist hebt meegekregen.


    Ik kreeg geen spul mee ¬¬
    Ik kreeg een briefje met daarop een aantal namen van de zalf.
    Heb zalf voor baby-billetjes zie ik net.
    (Dat winkeltje zat ertegenover, en die gast wist direct dat ik een tattoo had laten zetten.)
    Maar mijn broer heeft ook meerdere tatoeages, dus als ik iets niet weet etc. kan hij me gelukkig helpen:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ik kreeg geen spul mee ¬¬
    Ik kreeg een briefje met daarop een aantal namen van de zalf.
    Heb zalf voor baby-billetjes zie ik net.
    (Dat winkeltje zat ertegenover, en die gast wist direct dat ik een tattoo had laten zetten.)
    Maar mijn broer heeft ook meerdere tatoeages, dus als ik iets niet weet etc. kan hij me gelukkig helpen:D


    Lekker artist dan-.-' Kan die flinke boetes voor krijgen, volgens mij. Heeft hij de verzorging wel uitgelegt?
    Maargoed. Mijne was ook echt de duurste in de omgeving, want ik ben een schijterd en ontzettend bang voor infecties. En ben bang voor mensen met van die grote gaten in hun oren (ik zei toch schijterd). En hij was de enige wie ik vertrouwde. Dus hij was een beetje heel erg duur, haha.
    Beter dan, anders wil ik ook helpen. Maar ik heb slechts een klein gevalletje. Dus ik heb er ook de ballen verstand van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ben ik weer =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Lekker artist dan-.-' Kan die flinke boetes voor krijgen, volgens mij. Heeft hij de verzorging wel uitgelegt?
    Maargoed. Mijne was ook echt de duurste in de omgeving, want ik ben een schijterd en ontzettend bang voor infecties. En ben bang voor mensen met van die grote gaten in hun oren (ik zei toch schijterd). En hij was de enige wie ik vertrouwde. Dus hij was een beetje heel erg duur, haha.
    Beter dan, anders wil ik ook helpen. Maar ik heb slechts een klein gevalletje. Dus ik heb er ook de ballen verstand van.


    Jaa hij heeft alles uitgelegd, en daarna die vrouw ook nog een keer..
    Dus heb 2x uitleg gehad.
    Ja ik vond het ook raar van die zalf:P Maar ze gaf een lijstje met 3dingen, en ze zei dat de bovenste het beste was, maar dat het ook nog weer anders kon zijn met mijn huid ofzo.
    Ik had het voor de zekerheid ook nog een keer aan mijn broer gevraagd hoe het moest, en hij zei precies hetzelfde (:

    Hahaha, ach ja.. Je hebt tenminste wel iets moois ^^
    Hoe duur was dat van jou dan, als ik vragen mag?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Jaa hij heeft alles uitgelegd, en daarna die vrouw ook nog een keer..
    Dus heb 2x uitleg gehad.
    Ja ik vond het ook raar van die zalf:P Maar ze gaf een lijstje met 3dingen, en ze zei dat de bovenste het beste was, maar dat het ook nog weer anders kon zijn met mijn huid ofzo.
    Ik had het voor de zekerheid ook nog een keer aan mijn broer gevraagd hoe het moest, en hij zei precies hetzelfde (:

    Hahaha, ach ja.. Je hebt tenminste wel iets moois ^^
    Hoe duur was dat van jou dan, als ik vragen mag?


    Oh, ik dacht even dat je bij een slechte zaak was binnen gestapt. En straks infecties zou krijgen. Maar dan had je waarschijnlijk ook geen uitleg gehad.
    Okay. Nouja de mijne gaf van die zakjes, die hij verplicht was om te geven van de regering. Maar hij raadde uierzalf aan. Kutspul, me vingers plakte de hele tijd. Maar het was wel goed voor mij tattoo. Geen lelijke plekjes.
    Iets moois en mama betaalde. Hij was €120,- en is slechts 2 bij 2 cm.

    Ik zoek plaatjes voor mijn 2de tattoo. Een M voor mama.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht even dat je bij een slechte zaak was binnen gestapt. En straks infecties zou krijgen. Maar dan had je waarschijnlijk ook geen uitleg gehad.
    Okay. Nouja de mijne gaf van die zakjes, die hij verplicht was om te geven van de regering. Maar hij raadde uierzalf aan. Kutspul, me vingers plakte de hele tijd. Maar het was wel goed voor mij tattoo. Geen lelijke plekjes.
    Iets moois en mama betaalde. Hij was €120,- en is slechts 2 bij 2 cm.

    Ik zoek plaatjes voor mijn 2de tattoo. Een M voor mama.


    Nee idd, en het gene waar ik direct op lette was of het sowieso allemaal steriel verpakt was. Ik had al vaker informatie gezocht over een tattoo etc, en dat het dus steriel verpakt moest zijn.
    Ooh okee:D
    Nou ja die van mij was €100,-
    Ik moet straks met neutrale zeep erover heen, ik had het net pas gekocht..
    Want er zitten nu nog van die lijntjes van het malletje zeg maar.
    Alleen ik ben zo bang dat het tattoo lijntjes zijn, dat hij het fout heeft gedaan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Nee idd, en het gene waar ik direct op lette was of het sowieso allemaal steriel verpakt was. Ik had al vaker informatie gezocht over een tattoo etc, en dat het dus steriel verpakt moest zijn.
    Ooh okee:D
    Nou ja die van mij was €100,-
    Ik moet straks met neutrale zeep erover heen, ik had het net pas gekocht..
    Want er zitten nu nog van die lijntjes van het malletje zeg maar.
    Alleen ik ben zo bang dat het tattoo lijntjes zijn, dat hij het fout heeft gedaan.


    Bij mij zag je geen lijntjes, want hij was helemaal ingekleurd. Dus ik weet niet. Tip voor je volgende tattoo, laat hem niet inkleuren. Dat doet echt pijn. Ik dacht dat ik doodging.
    Ik ga naar beneden, me moeder irriteren. En haar mijn ideeen laten zien. Want ik zat hem voor haar, dus ze moet hem ook mooi vinden, haha.
    Doeg, veel plezier bij Real.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Bij mij zag je geen lijntjes, want hij was helemaal ingekleurd. Dus ik weet niet. Tip voor je volgende tattoo, laat hem niet inkleuren. Dat doet echt pijn. Ik dacht dat ik doodging.
    Ik ga naar beneden, me moeder irriteren. En haar mijn ideeen laten zien. Want ik zat hem voor haar, dus ze moet hem ook mooi vinden, haha.
    Doeg, veel plezier bij Real.


    Ja bij mij dus wel, dus k knijp hem wel een beetje.
    Maar zo is hij ook al perfect, het zijn gewoon net die kleine details.
    Hahaha, volgende? Ik weet niet of ik dat wel aan kan, ik vond dit zo gigantisch pijn doen, maar ja het is ook een hele dunne huid.
    Hahaha:D Veel plezier met je mama irriteren (:
    Ik hoop dat ze je ideeën leuk vind, show je ze morgen ook hier?
    Hahah thank joee:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Lees en reageer!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.