• oke laten we het even zo zeggen : ik heb het gisteren met mijn ex-vriendje -R- uit gemaakt, hij moest huilen enzo, en dat vond k echt zielig. ;$ maar daarna ben ik met een andere jongen geweest -N-. ;$ en ik weet dat het dom van me was enzo, maar toen heeft N het tegen R gezegd, maar R was volgens mij boos op mij.. dus hebben R en ik zitten praten, en toen heeft R wel gewoon gezegd dat hij goeie vrienden met me wil blijven, maar ik voel me nu gewoon zo lullig tegenover hem enzo, en hij praat ook over me op twitter enzo van : 'Ja jellanie heeft het uitgemaakt, maar ik vond het wel nakkerig want daarna is ze gelijk met N geweest.' maar ik vroeg aan hem of hij het erg vond, zegt hij gewoon dat hij het mijn eigen keuze vond, en dat het toch al uit was, maar dan zet hij dat wel in het openbaar op twitter. ;x en nu voel ik me best wel kut.

    iemand dat ook wel eens gehad ? of weet iemand misschien wat ik kan doen ? ;$


    Life is a beautiful struggle

    Dat is best wel zwaar kut ja.
    Ik zou sowieso even wachten om met N te gaan. Dat geeft R even de tijd om na te denken, en er overheen te komen.
    Ikzelf heb dit nooit gehad. Toen ik het uitmaakte moest hij ook wel huilen, maar daarna zijn we een soort van BFF's gebleven, dus daar hadden we nooit last van.
    Maar ik denk dat tijd hierde wonden heelt.

    Enne, het komt wel goed schatje *schuift je een beker Roosvicee toe*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    nja let's face it, het is niet echt netjes van je om gelijk met een ander te gaan he (: dus ik snap hem best wel goed.


    I solemny swear i am up to no good

    Jell, moet nu afsluiten maar als ik thuis ben kom k er op terug

    Ik vind het A) Dom dat die N het je ex moet gaan lopen inwrijven. Ik bedoel: heb effe respect ja. En B) vind ik het dom dat jij meteen naar een ander toe loopt. Getuigt in mijn ogen ook van weinig respect naar die ex toe. Maar dat moet je zelf weten :]

    Ik denk dat aan dat hele Twittergebeuren niks te doen valt, hoewel ik dat ook weer erg kinderachtig vind. Ik bedoel: als je zo volwassen bent een relatie aan te gaan, moet je ook volwassen blijven als het uit gaat. Besides: de rest van de wereld heeft geen fuck te maken met jullie relatie lijkt me. Maar aangezien de gevoelens het dan overnemen kan ik het me ook weer voorstellen dat je even helemaal de draad kwijt bent.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 11:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het eens met TheBoss. Niks meer aan toe te voegen(;


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jell toch :'D Ik vind het trouwens echt idioot dat hij het zo op twitter gaat zetten en dan vervolgens tegen jou zeggen dat het toch al uit was enzo. Ach gelukkig blijven jullie hele hele hele hele super goeie vrienden (krul)


    -

    Genius schreef:
    Jell toch :'D Ik vind het trouwens echt idioot dat hij het zo op twitter gaat zetten en dan vervolgens tegen jou zeggen dat het toch al uit was enzo. Ach gelukkig blijven jullie hele hele hele hele super goeie vrienden (krul)

    haha ja hele hele hele hele super goeie vrienden. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Tragically schreef:
    Ik ben het eens met TheBoss. Niks meer aan toe te voegen(;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soms moet je wel van die moeilijke keuzes maken.. Maar daarna zie je wel of het de moeite waard was of niet!


    People change like the seasons - J. Cole

    UKiss schreef:
    nja let's face it, het is niet echt netjes van je om gelijk met een ander te gaan he (: dus ik snap hem best wel goed.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben het met Samantha eens, maar om nu over jou fouten door te gaan zagen heeft geen nut.

    Ik denk dat je het beste gewoon leuke dingen met R kunt blijven doenl, dan weet hij dat je om hem geeft, en als N daar problemen mee heeft, ga dan maar eens na of N je uberhaupt wel vertrouwd.

    aaww dat was idd best gemeen tegenover je ex, maar gebeurd is gebeurd, en je bent vrij om te doen wat je wilt toch? ik zou je excuses aanbieden aan je ex en nog even wachten met dat andere vriendje zodat het allemaal een beetje tot rust komt. je ex is tenslotte nog verdrietig dat jullie uit elkaar zijn...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.