• Ja ik ga zaterdag naar Zaandijk omdat mijn crush daar optreed! (reis naar de andere kant van Nederland speciaal voor zijn optreden)

    Ik zou eerst met mijn papa en een vriendin gaan, maar nu mag die vriendin niet meer van haar moeder (lang verhaal, komt er op neer dat ze niet over te halen is) dus moet ik nu alleen met me vader, aangezien niemand anders mee wilt van mijn vriendengroep (die hangen elke avond saai thuis rond en willen nooit eens weg --" )... En ja me vader moet mee want die rijd :')

    En ik wou juist dat een vriendin mee ging want dan heb ik vaak wat meer lef en sta je niet de hele tijd alleen enzo weet je wel... Met alleen me vader vind ik het best wel vreselijk, sta je de hele tijd alleen omdat hij bij de bar hangt ofzo en houd hij je de hele tijd in de gaten, en durf ik dus minder snel op mijn crush af te stappen (en hij is ook zo verlegen als wat dus van hem hoef je het ook niet te verwachten...)
    Maar het nu afzeggen kan ik ook niet maken omdat ik het hem heb beloofd! :/

    Dusss ik need jullie help! Wat zouden jullie doen? En nog tips? :')
    *wanhopig* (A)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 21:53 ]


    dream, dare, fly!

    Sorry, maar ik zou het echt niet weten.
    Ik ben nogal hopeloos op dat gebied x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahah vraag of iemand van quizlet mee gaat :P Hahahaha Nee grapje :)
    Maar das wel vervelend, is de moeder van je vriendin echt niet over te halen? Ook niet met chocolaa??? (A)

    Daystar schreef:
    Hahah vraag of iemand van quizlet mee gaat :P Hahahaha Nee grapje :)
    Maar das wel vervelend, is de moeder van je vriendin echt niet over te halen? Ook niet met chocolaa??? (A)


    Nope :(
    We hebben het echt al een miljoen keer geprobeerd maar die is echt niet over te halen echt vreselijk --"


    dream, dare, fly!

    Lawrence schreef:
    Sorry, maar ik zou het echt niet weten.
    Ik ben nogal hopeloos op dat gebied x]


    Buh enjoy the club :')


    dream, dare, fly!

    Waarom vraag je mij niet? :9~ haha


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    Waarom vraag je mij niet? :9~ haha


    Ga je mee? x'DDD


    dream, dare, fly!

    Gewoon op hem afstappen ;) Trek je stoute schoenen aan zou ik zeggen :D


    What is youre favo scary movie?

    MvrLeto schreef:
    Gewoon op hem afstappen ;) Trek je stoute schoenen aan zou ik zeggen :D


    Ik ben ook al 2 keer op hem afgestapt :')
    Maar noujah toen waren dus vrienden mee (A)


    dream, dare, fly!

    gewoon gaan! het wordt leuk! ik ga ook altijd met ouders overal heen (moet eigenlijk maarja) gewoon doen wat je wilt! later krijg je er spijt van als je dat niet hebt gedaan!


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Welk bandje speelt hij? (:
    En gewoon alle moed verzamelen en even hoi zeggen en wat je van het optreden vond, dan komt er meteen een gesprekje ;]


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    Welk bandje speelt hij? (:
    En gewoon alle moed verzamelen en even hoi zeggen en wat je van het optreden vond, dan komt er meteen een gesprekje ;]


    Donkere wolkjes -vertaal het naar het Engels dan heb je de echte bandnaam :')-


    dream, dare, fly!

    Gewoon gaan? Als zal het vast leuk vinden dat je komt. Zeg achteraf gewoon hallo en zeg dat je m goed vond.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Roadie schreef:
    (...)

    Donkere wolkjes -vertaal het naar het Engels dan heb je de echte bandnaam :')-

    Dark Clouds? Ken ik niet haha ;p


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    Dark Clouds? Ken ik niet haha ;p


    Jep :P
    Hahaha het is ook niet echt geweldig ofzo, allemaal oude mannen en dan zit mijn crush er als enige tussen van net 20 :')


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Jep :P
    Hahaha het is ook niet echt geweldig ofzo, allemaal oude mannen en dan zit mijn crush er als enige tussen van net 20 :')

    Haha awh, ja ik ga ook met een jong bandje om Red Lemon, maar je moet gewoon op het afstappen <3


    -