• ...Fanfictionstories (zoals verhalen over Justin Bieber) of Stories van "échte" schrijvers (zoals verhalen van Twilight of Harry Potter) meestal in de Top Stories Vandaag staat. Ik lees persoonlijk het liefst Onbekende Personen. Willen jullie zo lief zijn om mij wat leesvoer van Onbekende Personen te geven? :9~


    Our perspective only changes when we change our position.

    ...Fanfictionstories (zoals verhalen over Justin Bieber) of Stories van "échte" schrijvers (zoals verhalen van Twilight of Harry Potter)


    Sorry hoor, maar wat bedoel je met deze zin precies?


    <3

    Al die Just in Bieber verhalen lijken op elkaar, vooral die in de top 5 staan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Al die Just in Bieber verhalen lijken op elkaar, vooral die in de top 5 staan. (:


    Daarom is het leukste ook om een storie te beginnen die niet op een ander verhaal lijkt.


    <3

    haha ik wou ook al een keer een gewone story lezen


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Purple Eyed

    Fay is altijd al een onzeker meisje geweest. Op een vroege leeftijd is ze haar vader verloren, wat een moeilijke periode was. Haar moeder had zelfmoordneigingen en Fay had alleen maar nachtmerries. Na een paar jaar heeft haar moeder heeft een nieuwe man ontmoet die ze wel ziet zitten. Nadat ze zich hebben verloofd, trekken hij en zijn dochter bij de familie Elliott in. Fay merkt dat ze eigenlijk helemaal niet aardig zijn, maar zij weten haar moeder erin te palmen.

    Fay heeft vaak ruzie met de dochter van haar moeders verloofde. Kleine meningsverschillen draaien al uit op ruzies. Haar moeders verloofde geeft zijn dochter altijd haar zin en geeft haar altijd voorrang. Gelukkig is dit bij Fay's moeder hetzelfde bij Fay.

    Iemand op Fay's school verzint een leuk fantasie verhaaltje en Fay lacht hem vierkant uit. Hij wenst dat Fay een wezen tegenkomt, waarover hij het had. Steeds vaker krijgt Fay het onaangenaam koud, terwijl het hartje zomer is. Als ze een keer ineens word aangevallen, word ze gered door een persoon met paarse ogen, ogen die ze eerder heeft gezien.