• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    (...)
    Moet je zeker doen!


    Maar ook weer met dieren xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik hou van dit lied


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Penelope schreef:
    Jij moet nog abo nemen op mijn Pershoofd verhaal ;o

    Ik neem nooit abo's, remember? Mijn computer gaat dan spacen. Ik heb bladwijzer gehouden, zo weet ik ook heel snel wanneer er een nieuw deel is want dat controleer ik vaak.

    United schreef:
    Italieee, oh dat lijkt me zo vet :3
    Ik wil ook zelf kiezen man, wij komen telkens in the middle of nowhere, welk land dan ook.

    Ja, wij ook. Wij gaan echt ALTIJD naar België, Duitsland en soms blijven we zelf in Nederland. Dat is toch niet normaal? Alles lijkt toch op elkaar. En dat doen we nu al sinds mijn negende, voor die tijd gingen we elk jaar naar Griekenland maar dat werd mijn vader zat. En in 2012 haal ik (als het goed is) mijn diploma, en mag ik dus kiezen waar we heen gaan. Italië! Alleen mijn moeder wilt dan Rome, en ik wil Milaan of Venetië.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, wij ook. Wij gaan echt ALTIJD naar België, Duitsland en soms blijven we zelf in Nederland. Dat is toch niet normaal? Alles lijkt toch op elkaar. En dat doen we nu al sinds mijn negende, voor die tijd gingen we elk jaar naar Griekenland maar dat werd mijn vader zat. En in 2012 haal ik (als het goed is) mijn diploma, en mag ik dus kiezen waar we heen gaan. Italië! Alleen mijn moeder wilt dan Rome, en ik wil Milaan of Venetië.

    Maar Roma is ook heel mooi :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, wij ook. Wij gaan echt ALTIJD naar België, Duitsland en soms blijven we zelf in Nederland. Dat is toch niet normaal? Alles lijkt toch op elkaar. En dat doen we nu al sinds mijn negende, voor die tijd gingen we elk jaar naar Griekenland maar dat werd mijn vader zat. En in 2012 haal ik (als het goed is) mijn diploma, en mag ik dus kiezen waar we heen gaan. Italië! Alleen mijn moeder wilt dan Rome, en ik wil Milaan of Venetië.


    Oops. Ik vergeet dat altijd ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    Oops. Ik vergeet dat altijd ;x

    wat vergeet je? xd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Penelope schreef:
    Maar ook weer met dieren xd

    Ik vind jou echt zo'n type dat met dieren werkt. Ik zie jou ook eerder met dieren werken, dan als schrijfster. En dat bedoel ik niet negatief hoor, want je schrijft perfect...alleen denk ik dat je het met dieren leuker gaat vinden. En schrijven kan je altijd in je vrije tijd doen. Hoe dan ook, ik ga een MBO Doktersassistente doen, dan een HBO Fysiotherapie en dan een HBO Vertaler ... weet nog niet welke taal, Italiaans of Portugees of zo iets.

    Century schreef:
    (...)
    Malissa! Wat vindt jij,
    moet ik mijn hazelnootbruine nagellak ophouden
    of ze zilver lakken met zwart erover heen? :d

    Hazelnoot bruin is wel echt een mooie nagelak! Hm, doe de zilver met zwart maar. Zal ik goud of licht paars doen? ;D


    Everything is worse without music.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, wij ook. Wij gaan echt ALTIJD naar België, Duitsland en soms blijven we zelf in Nederland. Dat is toch niet normaal? Alles lijkt toch op elkaar. En dat doen we nu al sinds mijn negende, voor die tijd gingen we elk jaar naar Griekenland maar dat werd mijn vader zat. En in 2012 haal ik (als het goed is) mijn diploma, en mag ik dus kiezen waar we heen gaan. Italië! Alleen mijn moeder wilt dan Rome, en ik wil Milaan of Venetië.


    Haha, nou wij gaan dan wel naar landen: Duitsland, Zwitserland, Zweden, Tsjechië, Noorwegen etc. En we gingen zelfs een keer naar Frankrijk!
    Maar áltijd in The middle of nowhere, dat is zó dodelijk saai. :3
    Soms moest je gewoon 6 kilometer rijden tot naar het dorp.
    De rust is heerlijk, maar je ontmoet nooit leuke mensen ofzo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Saffier schreef:
    (...)
    Ik vind jou echt zo'n type dat met dieren werkt. Ik zie jou ook eerder met dieren werken, dan als schrijfster. En dat bedoel ik niet negatief hoor, want je schrijft perfect...alleen denk ik dat je het met dieren leuker gaat vinden. En schrijven kan je altijd in je vrije tijd doen. Hoe dan ook, ik ga een MBO Doktersassistente doen, dan een HBO Fysiotherapie en dan een HBO Vertaler ... weet nog niet welke taal, Italiaans of Portugees of zo iets.


    Dierenarts lukt me toch niet. Dus misschien iets met konijnen, opvang ofzo. (Ik weet er ook veel vanaf namelijk). En als bijbaantje wordt ik een ras echte WAG! _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Godfrey schreef:
    (...)
    Hazelnoot bruin is wel echt een mooie nagelak! Hm, doe de zilver met zwart maar. Zal ik goud of licht paars doen? ;D
    Licht paars _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Penelope schreef:
    (...)

    Dierenarts lukt me toch niet. Dus misschien iets met konijnen, opvang ofzo. (Ik weet er ook veel vanaf namelijk). En als bijbaantje wordt ik een ras echte WAG! _O_

    Ik ben nu al WAG -gayhand-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Penelope schreef:
    (...)

    Maar ook weer met dieren xd


    Daar zie ik jou ook wel voor aan inderdaad, iemand die met dieren werkt. (:

    Ik wilde vroeger ook altijd met dieren werken, maar met mbo kom je niet ver.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    Haha, nou wij gaan dan wel naar landen: Duitsland, Zwitserland, Zweden, Tsjechië, Noorwegen etc. En we gingen zelfs een keer naar Frankrijk!
    Maar áltijd in The middle of nowhere, dat is zó dodelijk saai. :3
    Soms moest je gewoon 6 kilometer rijden tot naar het dorp.
    De rust is heerlijk, maar je ontmoet nooit leuke mensen ofzo.

    Nah, mijn ouders willen altijd maar dan echt altijd naar een plaatje waar dan één winkel staat en echt duizenden verschillende routes die je kan lopen. Want mijn ouders houden ervan om wandelingen te maken en ik veraf schuw dat. Mijn moeder weet, dat als ik op vakantie ga, dat ik dan gewoon echt 3/4 van de tijd wil gaan winkelen, dus vandaar dat we in 2012 echt een grote stad in Italië gaan doen. Ik hou van Italië, nu al.

    Century schreef:
    (...)
    Ik ben nu al WAG -gayhand-


    HAHAHA ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus