• Ik weet niet of het een goed idee is (het is maar een suggestie), maar veel sites hebben ook een eigen twitter account. Meestal komen daar aanpassingen aan de site of foutjes op te staan.

    Dus waarom Quizlet geen twitter (ookal zijn er al 2 andere quizlet twitters) ?

    Het zou best handig zijn áls er bijv. weer een crash is, iedereen die twitter heeft daarop lezen wat er aan de hand is en wat de vorderingen zijn.

    En dan kan iedereen een beetje contact hebben, ofzo.

    Er kan dan in het kort het nieuws op komen, met een link naar het topic hier op Q
    En misschien kan er ook een twitter button gemaakt worden zodat je, net als met youtube e.d. dingen op twitter kan delen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 12:08 ]

    Pickwick schreef:
    Lololol, ik zie Rutger al helemaal voor me, achter twitter.
    Amazing /Out.

    haha, ja idd.

    Ik denk toch dat het beter is dat het bij een suggestie blijft en als Rutger ermee akkoord gaat, dat hij zélf een account aanmaakt.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Ik denk toch dat het beter is dat het bij een suggestie blijft en als Rutger ermee akkoord gaat, dat hij zélf een account aanmaakt.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Oooeewwwh ik ben voor! :Y)
    Ik vind het een geniaal idee, vooral omdat als er weer wat met Quizlet is, dat we dat dan gelijk weten.

    CRACKSICLE schreef:
    Ik denk toch dat het beter is dat het bij een suggestie blijft en als Rutger ermee akkoord gaat, dat hij zélf een account aanmaakt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk eigenlijk dat Rutger er toestemming voor moet geven. Het lijkt me dan het handigst als hij het account aanmaakt, hij is niet voor niets de administrator.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CRACKSICLE schreef:
    Ik denk toch dat het beter is dat het bij een suggestie blijft en als Rutger ermee akkoord gaat, dat hij zélf een account aanmaakt.


    Opgeven is geen optie.

    CrazyChicken schreef:
    Boeit mij niet zo veel, want ik heb geen twitter :Y)
    Maar in principe is het een goed idee!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    chumchumm schreef:
    Oooeewwwh ik ben voor! :Y)
    Ik vind het een geniaal idee, vooral omdat als er weer wat met Quizlet is, dat we dat dan gelijk weten.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    chumchumm schreef:
    Oooeewwwh ik ben voor! :Y)
    Ik vind het een geniaal idee, vooral omdat als er weer wat met Quizlet is, dat we dat dan gelijk weten.

    Ja, precies.
    Courtesan schreef:
    Ik denk eigenlijk dat Rutger er toestemming voor moet geven. Het lijkt me dan het handigst als hij het account aanmaakt, hij is niet voor niets de administrator.

    Ja, daar dacht ik ook al aan.

    Pickwick schreef:
    Het zou wel amazing zijn, maar een heel gedoe, lijkt mij (: