• Ja hoor, mijn vader de 'technicus' heeft weer ergens een 'trend' opgepikt. Komt ie supertrots thuis van de week: 'KIJK. Ik heb een apparaat gekocht wat je aan kunt sluiten op de deurbel! En dan kun je daar muziek op zetten, zodat je je eigen muziek kunt horen als de deurbel afgaat. Echt vet.'

    Dus elke keer als er nu iemand aanbelt hoor ik die Hello 3FM hit.
    /FML


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo blij dat mijn pa dat nog niet heeft ontdekt ='D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hahah. Fail. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vet! wij hebben een muziek ding die maar een enkel deuntje af laat gaan wanneer de bel gaat, zodat als we buiten zitten in de zomer en we kunnen de deurbel niet horen, we dat apparaat bij ons neerzetten (: is best grappig.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    haha, best wel vet!


    Me so good.

    Haha, geniaal. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    HAHA geniaal. zulke dingen hebben wij ook thuis. Heel veel lampen bij ons gaan automatisch of je kan ze besturen met een afstandsbediening. echt chill.

    HAHAHAHAHAAHA dat is super vet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, dat zoiets bestaat.
    Hahahha, je papa, geweldig! (krul)

    Haha, ik zou aan het eind van de week knetter gek zijn. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    MONSTERBEAR schreef:
    Haha, geniaal. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hahaa, geweldig.
    Dit zou ik ook wel willen. :')


    <3

    BanZai schreef:
    Vet! wij hebben een muziek ding die maar een enkel deuntje af laat gaan wanneer de bel gaat, zodat als we buiten zitten in de zomer en we kunnen de deurbel niet horen, we dat apparaat bij ons neerzetten (: is best grappig.

    Ja dat heeft mijn ma ook thuis, alleen ze heeft dat ding gesloopt en nu doet ie het niet meer :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Haha, ik zou aan het eind van de week knetter gek zijn. :"D

    Ja, ik ook, ik ga echt dood elke keer als ik dat nummer hoor. Ik ga dat ding gewoon jatten, uitvinden hoe ik er muziek op moet zetten, en het in een goed nummer veranderen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    uhmmm elisa jouw vader is toch best wel een gangster hoor :/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avery schreef:
    (...)
    Ja, ik ook, ik ga echt dood elke keer als ik dat nummer hoor. Ik ga dat ding gewoon jatten, uitvinden hoe ik er muziek op moet zetten, en het in een goed nummer veranderen :Y)

    Haha ja, elke week een ander liedje. :'D


    your eyes are like stars in the night.