Haha, raar. Mijn leraren praten nooit zo over mij, behalve dat ze nooit boos op me kunnen worden. (En ze zeggen vaak dat ik heel goed oplet, terwijl ik net op dat moment aan het kletsen ben. Ik weet het, ik ben sneaky ^^)
Our perspective only changes when we change our position.
Poseidon schreef: Is het raar dat ik even het probleem niet zie buiten dat je leraar behoorlijk gecharmeerd van je is?:'D
In principe is er geen probleem omdat een leerkracht die helemaal weg van je is altijd handig is. Maar als een leerkracht (van wie je nooit zoiets zou durven denken) zoiets weet te zeggen over je, ben je toch wel een beetje geschokeerd?
Wat is daar zo vreemd aan? Ik heb ook leerkrachten die dat ook tegen mij/ons zeggen. Onze klas is gewoon bevriend met een leraar. Hij is een leraar, ja, maar hij is ook een vriend van ons. Je moet er echt niets achter zoeken
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
nah, das nie zon probleem,.. die leraar is hoogstens behoorlijk gecharmeerd van je ;]
er lope wel meer vn zulke rare mensen rond,.. zelfs een oude leraar vn groep 8 wil me nu nog zien en ik zit in de 3e ;'D