• Mán, ik haat het als mensen door blijven zeuren en zeuren en zeuren. Al ongeveer 9 berichten van "Ja dit en dat, Misha je moet dat niet doen en Misha doet gemeen tegen mij". Het is tussen ons en één bericht is wel genoeg hoor.

    Wie heeft er ook last van zoiets?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    I do!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben vandaag erg prikkelbaar en echt misschien moet ik je dan in het openbaar uitschelden, aangezien je toch wil dat iedereen het weet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja, vooral met die ^ daar.


    hey kijk ik weet niks!

    Ik ontzettend, af en toe... Argh!


    I am an idiot, I move.

    Creamy schreef:
    Ja, vooral met die ^ daar.


    Bedoel je mij?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)

    Bedoel je mij?


    Nee, Speaker jij was net eerder dan mij.


    hey kijk ik weet niks!

    sla ze niet naar mij luisteren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Creamy schreef:
    (...)

    Nee, Speaker jij was net eerder dan mij.


    Ah, ik dacht al. Mijn eerste reactie was niet tegen Speaker, maar tegen het irritante meisje die alles rondbazuitn btw en waar mijn topic over gaat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja! Ik ken het!
    Ik moest iets printen van mijn moeder en het moet voor morgenochtend klaar. En nu zit mijn moeder al de hele avond elke 5 minuten te zeuren dat ik het moet gaan doen, vreselijk irritant, haha. Dus ik leef met je mee! :'D

    Ja dat heb ik ook soms. Welcome by the club!_O_


    We accept the love we think we deserve.