Goedenavond Quizlet.nl
‘Jullie’ Gaby is terug van weg geweest. Ik heb nogal veel dingen gezien de laatste 21 dagen en pleur daarom alles wat ik wil zeggen in 1 topic. (Zo kun je moeilijk offtopic gaan, iek schlim )
-Ik heb net een hele lekkere pizza op.
-In eerste instantie dacht ik gewoon maar te stoppen met Quizlet, aangezien ik na 21 dagen toch niet zoveel aandacht meer zou schenken aan Quizlet. Nja, toch maar niet gedaan.
-Gefeliciteerd nieuwe MOD’jes, jullie zullen het vast hebben verdiend. [Al ben ik het wel eens met jodeladielostripe over dat vriendjespolitiek]
-Ik heb alweer een nieuwe pf genomen, d’ya like it? ;d
-Ik ga zometeen mijn username veranderen, misschien dat jullie al wel weten waarin.
-Ik heb meerdere accounts, omdat ik die gewoon heb.
-Ik heb eindelijk meer dan 200 followers op Twitter, ben ik erg blij mee.
-‘Wie the fuck ben jij en waar de fuck kom jij vandaan?’ –schudt handen- Ik ben Gaby, ik draag ook wel de bijnaam Gabs, Gabsol en… Noesii <- Die laatste heb ik nooit begrepen. ;x
-Noem mijn vrienden a.u.b. nooit meer mijn ‘hondjes’ of wat dan ook, we zijn niet zo blij met dat imago. : )
-Ik weet wie Lyonnais is, alleen ik mag het niet zeggen. ;$$
-5 maart, Amsterdam, gaat super worden.
-Je kan me tegenwoordig ook op FanFic vinden onder de username Conflate. (Wat een stelletje regelfundamentalisten zitten daarop zeg. T.T)
-Ik heb vakantie. Wie nog meer?
-Ik heb via Marktplaats een BB behuizing gekocht, dus als die binnen is, kan ik m’n BB chroom roze maken.
-Ik was die kikkervisje niet en al zou ik het zijn, was ik niet zo dom m’n naam erbij te zetten.
-Ik sta nog maar 1 tekort, ben ik zo blij om, hoeveel tekorten staan jullie?
-Dat woordje ‘aandachtsgeil’ van jullie, is nu een beetje outdated aan het worden.
-Nog eventjes over Amsterdam, Armin (van Buuren) gaat jullie echt niet vermoorden lijkt me.
MKAAY? : DDDD
*insert philosophical cringe expression here*