Misschien ben ik in al die jaren slimmer geworden of juist en stuk dommer. Ik leid mijn leven zoals ik elke dag doe, Ik sta op, ik kijk in de spiegel en ga voor de dag. Niemand houdt mij dan tegen maar ergens weet ik ook wel dat ik me heel klein voel. 7 jaar geleden is een deel van mij gestorven 2 personen weten het, de 1ste was er bij keek in mijn emotieloze ogen. De 2de als hij/zij dit leest zal het hele gesprek zich opnieuw opvoeren in zijn of haar gedachten. Waarschijnlijk zal hij het nooit lezen. Waarom? Simpel weg het contact is verbroken. Hij zal mijn pijn opnieuw waarschijnlijk voelen. Maar het maakt niks uit, ik weet van die 2 personen dat ik kan ze vertrouwen. Ik kies niet mijn vrienden zeker ook nooit gedaan, mensen die aan mijn eisen voldoen dat zijn mijn vrienden. Ik loop mijn leven ik bepaal mijn vrienden. Daar heeft niemand wat over te zeggen! Ik heb na het gestorven deel van mij geleerd hoe mooi alles kan zijn je komt als een klap op de grond, en hard ook. Ik heb ook geleerd door de pijn heen lopen is de weg er nooit om heen. Niet weg rennen niet met vrienden puur ik alleen door de pijn. Vriendschap heb ook een functie elkaar liefde geven op een speciale manier. Geen seks,handjes vasten houden,zoenen en knuffelen. Elkaar kunnen vertrouwen de oren voor elkaar hebben is in de vriendschap de liefde geven elkaar opvrolijken.Dat is liefde in vriendschap. Waarschijnlijk sta je er nu niet bij stil maar als je diep denkt is het wel zo! Een relatie is het hogere stapje. Ik kijk naar ieder zijn goede dingen maar als mensen mij niet liggen geef ik er simpel weg niet om. Ik kijk niet naar je om. Vaak denken mensen dat je juist alles met ze 2e moet doen. Nee altijd een plan B hebben . Na die klap is alles ineens heel duidelijk en op je zelf leren te vertrouwen geeft voorrang. Je zelf leren respecteren ook al heb je maatje 55 kwa kleding. Geluk begint bij je zelf als de aller eerste stap. En nooit bij een ander. Je zelf respecteren is het eerste deel daarna komen je vrienden geliefde familie. Maar alles moet van recht uit je hard komen en niet uit anderen.
[ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 16:49 ]
Some angels have no wings.