• Er zijn mensjes die hun snor weghalen en sinds gister hoor ik ook bij de club ;D. Niet dat het duidelijk was dat ik er een had hoor maar ik wou het gewoon meemaken, - heb ik wel vaker met dingen -. & Dus was er een mensje die het weghaalde met touw. & Vreemd genoeg deed het niet pijn!, oké heel even maar ze deed het zo snel dat het verdoofd werd en bijna niks voelde. (:

    - Hebben jullie het ook gedaan?
    - Deed het pijn?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    touw:
    dat wordt vooral gedaan bij turkse kappers of marokaanse (don't know wich one or both) en dan branden ze die haren bij wijze van spreken af. Door er heel snel langs te gaan ofzo. Soms doen ze het ook wel met gewoon vuur.

    I am not a Turkey, I just know it

    En ik scheer me gewoon :P

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 7:02 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik scheer ze weg.


    You just broke my heart.

    Ik kan dat niet met touw. Zo vaak geprobeerd, maar ik blijf bij de pincet. Je ziet mijn "snor" nu ook bijna niet meer (cat)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Qlimax schreef:
    Ik heb het nog nooit gedaan, en ik heb ook geen snor. Ja misschien een paar lichte blonde haartjes..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    wtf met touw??? xD nee ik doe het maar niet straks groeien er allemaal zwarten haren terug net zoals op je benen O.o..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dude, je bent 14 O.o
    znee, ik heb het nooit gedaan en ik fga het ook nooit doen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Argh, met dat touw doet wel vet pijn bij je wenkbrauwen. Bah, ik wil d'r niet aan terug denken, haha. En ja, ik heb heel donker haar van nature, dus bij mij zie je dat heel erg... Dus ik epileer het, of hars het 8D


    You move me ......... Kurt

    Nee ik heb nooit last van haar boven mijn bovenlip gehad. (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Ah, dat ken ik, dat gaat vet snel! En het komt niet zo terug als je het scheert of laat harsen haha. Maar ik doe dat niet.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er nog nooit een donker haartje gezien :'D. Wel wat blonde maar die laat ik mooi zitten, geen last van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'