• Ik weet het niet meer hoor, ik weet niet wat ik moet doen om gelukkig te zijn. Alles wat ik wil heb ik. Een ontzettend lieve vriend die om me geeft, twee ontzettend lieve vriendinnen die altijd voor me klaar staan, leuke baan waardoor ik een leuk zakcentje verdien.
    En toch ben ik niet gelukkig, huil ik mezelf elke avond in slaap. Voel ik me eenzaam, voel ik me alleen. Ik snap het gewoon niet, het kan gewoon niet. Ik ben het meisje waarvan iedereen denkt: Goh, die heeft alles. Waar mensen naar opkijken, omdat ik 'gelukkig ben'.
    Dat ben ik helemaal niet, ik loop bij een psycholoog. Ik heb in de ogen van bepaalde mensen autisme, omdat ik hooggevoelig moet zijn. Zogenaamd voel ik meer dan andere mensen, ben ik emotioneel sterker ontwikkelend. Kan ik aanvoelen of iemand anders zich rot voelt, ben ik een persoon die snel te vertrouwen is. Ik zie dat niet, al voel ik me wel anders dan anderen. Zie ik niet dat ik hooggevoelig ben, omdat ik me áltijd al anders heb gevoelt? Omdat ik altijd al die prikkels heb gehad, zodat ik geen verschil meer voel?
    Ben ik gewoon gek en een ontevreden persoon.. Dat zal het wel zijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    Neeh, dat heeft iedereen wel eens in zijn pubertijd gehad dat hij/zij een tijd zich zo voelde, het gaat vanzelf over.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Neeh, dat heeft iedereen wel eens in zijn pubertijd gehad dat hij/zij een tijd zich zo voelde, het gaat vanzelf over.

    Toen ik jouw naam in dit topic las wist ik het zeker: in jouw post zal het woord 'puberteit' niet ontbreken...
    lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Toen ik jouw naam in dit topic las wist ik het zeker: in jouw post zal het woord 'puberteit' niet ontbreken...
    lol.


    Tja, heb zelf ook zijn tijd gehad, iedereen wel denk ik. Dus tja... 90% had ik ook gelijk hoor :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Tja, heb zelf ook zijn tijd gehad, iedereen wel denk ik. Dus tja... 90% had ik ook gelijk hoor :Y)


    dus nou je 'ouder' bent voel je je weer top (krul)?

    Ik voel me eigelijk wel helemaal weer top, ik heb nooit meer zulke momenten. Ik ben blij dat ik ervanaf ben haha :'D Daarom probeer ik er nu anderen mee te helpen, dat het maar een periode is.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik voel me eigelijk wel helemaal weer top, ik heb nooit meer zulke momenten. Ik ben blij dat ik ervanaf ben haha :'D Daarom probeer ik er nu anderen mee te helpen, dat het maar een periode is.


    Hope you're right then (':

    Ik zie anders erg weinig ouders die zichzelf in slaap huilen hoor. :] Wees niet bang het is maar een periode. Vecht jezelf erdoorheen en doe leuke dingen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    - Titel aangepast -


    Life is hard and then we die

    Rickjuh schreef:
    Ik zie anders erg weinig ouders die zichzelf in slaap huilen hoor. :] Wees niet bang het is maar een periode. Vecht jezelf erdoorheen en doe leuke dingen.


    Die zie je misschien niet, maar die zijn er echtwel.

    Ik denk dat Rickjuh gelijk heeft.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rick heeft inderdaad een beetje gelijk, maar als je hooggevoelig bent, word het dus nog erger dan bij een normale puber.
    Bah, ik kan me die tijd nog herinneren, niet fijn. Sterkte ermee.


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    Ik zie anders erg weinig ouders die zichzelf in slaap huilen hoor. :] Wees niet bang het is maar een periode. Vecht jezelf erdoorheen en doe leuke dingen.

    da doet mijn moeder -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lieverd, je komt hier écht wel doorheen. Het is moeilijk, het is hard, het leven is niet altijd eerlijk... maar het komt goed. Dat wéét ik gewoon. Als je maar blijft geloven. (: Want iedereen, ook jij, heeft recht op een geweldig leven met alles wat je wenst.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    I have the same problem.


    -