• Zit ik lekker om half 11 in mijn pyjama'tje relaxed achter de computer te bedenken dat ik even mijn bedje in ga kruipen om nog even een boek te lezen, wordt er aangebeld.
    De buurman. Of ik even op kan passen omdat hij en zijn vrouw naar het ziekenhuis moeten omdat die vrouw zich niet goed voelt.
    Dus ik denk zo van, ja ik kan natuurlijk geen nee zeggen, dus het moet maar.
    Ik me aangekleed, op top snelheid toonbaar gemaakt en ik naar de buren.

    Nou hebben ze van die *** tekkels, die gaan blaffen bij élk geluidje. Ik zat op de bank en ik buig voorover om de afstandsbediening te pakken, HUP, kef kef kef, een kwartier lang. Iedere keer als ik zuchtte of me voet bewoog begonnen ze wéér. En ik kreeg ze dus niet stil hè, zelfs niet toen ik die ene een trap gaf. Godzijdank waren ze anderhalf uur later weer terug, want de kachel was dus ook uitgegaan en ik had alleen een dun vestje aan, dus ik was aan die bank vastgevroren, ook nog bang om te bewegen.
    Heb er wel een tientje voor gekregen, maar alsnog. Was wel even kut 8D

    Mensen die zich hierin herkennen? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zou die tekkels ook trappen:Y)
    Maar ik HAAT zo ziezo tekkels, ze hebben me gebeten:@


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Decide schreef:
    (...)

    Alsnog een hond heeft ook gevoel hoor het is geen voetbal waar je zomaar tegen aan kan schoppen.


    Blijkbaar heeft dat beest geen gevoel want het ging gewoon vrolijk door. En als je er een trap tegenaan geeft maakt dat niet uit hoor, als er 2 kinderen boven op bed heb liggen en die beesten houden hun mond niet moet je wel laten zien wie de baas is.


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    (...)

    Blijkbaar heeft dat beest geen gevoel want het ging gewoon vrolijk door. En als je er een trap tegenaan geeft maakt dat niet uit hoor, als er 2 kinderen boven op bed heb liggen en die beesten houden hun mond niet moet je wel laten zien wie de baas is.



    Oke wacht even,Jij laat zien aan die hond wie de baas is door hem te schoppen kom op zeg hoe dom kun je zijn,Als iemand jou zou schoppen omdat je je mond dicht moet houden zou je dat toch ook niet leuk vinden.
    En misschien zijn die honden wel bang voor iets dan kunnen ze ook gaan blaffen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    (...)


    Oke wacht even,Jij laat zien aan die hond wie de baas is door hem te schoppen kom op zeg hoe dom kun je zijn,Als iemand jou zou schoppen omdat je je mond dicht moet houden zou je dat toch ook niet leuk vinden.
    En misschien zijn die honden wel bang voor iets dan kunnen ze ook gaan blaffen.


    Nee, door hem lief te gaan aaien laat je zien wie de baas is. -.-


    hey kijk ik weet niks!

    Decide schreef:
    (...)


    Oke wacht even,Jij laat zien aan die hond wie de baas is door hem te schoppen kom op zeg hoe dom kun je zijn,Als iemand jou zou schoppen omdat je je mond dicht moet houden zou je dat toch ook niet leuk vinden.
    En misschien zijn die honden wel bang voor iets dan kunnen ze ook gaan blaffen.


    Ik zou heel graag een alternatief willen horen hoe ik ze stil zou moeten krijgen. Boos kijken, streng toeroepen en dat soort dingen, dan worden ze alleen maar wilder. Dan komt omdat ze mij niet kennen. Ik kon de bench niet opendoen, want dan zouden ze het huis slopen, ik kon ze niet aaien, want dan beten ze me. You tell me, moest ik dan die beesten hun gang laten gaan met de kans dat de kinderen wakker werden?
    Ik val je niet aan, maar ik wist echt niet wat te doen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Creamy schreef:
    (...)

    Nee, door hem lief te gaan aaien laat je zien wie de baas is. -.-


    Nee je moet duidelijk zijn tegen een hond maar je moet ze niet gaan schoppen .(nerd)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    (...)

    Nee je moet duidelijk zijn tegen een hond maar je moet ze niet gaan schoppen .(nerd)


    Dan worden die kinderen wakker toch.


    hey kijk ik weet niks!

    Speaker schreef:
    (...)

    Ik zou heel graag een alternatief willen horen hoe ik ze stil zou moeten krijgen. Boos kijken, streng toeroepen en dat soort dingen, dan worden ze alleen maar wilder. Dan komt omdat ze mij niet kennen. Ik kon de bench niet opendoen, want dan zouden ze het huis slopen, ik kon ze niet aaien, want dan beten ze me. You tell me, moest ik dan die beesten hun gang laten gaan met de kans dat de kinderen wakker werden?
    Ik val je niet aan, maar ik wist echt niet wat te doen 8D



    Nouja je zegt het zelf al ze kennen je niet,Tekkels zijn heel gevoelig voor nieuwe mensen ze kunnen helemaal gek worden als er vreemde mensen in hun huis komt.
    En je moet ze compleet negeren ik weet dat het moeilijk is maar gewoon negeren en af en toe moet je heel hard "SHHT!" roepen dat heeft bij mijn buren ook geholpen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    (...)


    Nouja je zegt het zelf al ze kennen je niet,Tekkels zijn heel gevoelig voor nieuwe mensen ze kunnen helemaal gek worden als er vreemde mensen in hun huis komt.
    En je moet ze compleet negeren ik weet dat het moeilijk is maar gewoon negeren en af en toe moet je heel hard "SHHT!" roepen dat heeft bij mijn buren ook geholpen.


    Als je heel hard ''shht!'' roept dan worden die kinderen toch wakker. En negeren kan niet met die tekkels daar.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 16:09 ]


    hey kijk ik weet niks!

    OKE, klaar nu lief doen :'D
    Want iedereen hier is koppig en niemand gaat van mening veranderen dus nu klaar, af, koest, mand, anders geef ik je een schop.
    Nee, grapje. Maar oké. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Creamy schreef:
    (...)

    Als je heel hard ''shht!'' roept dan worden die kinderen toch wakker. En negeren kan niet met die tekkels daar.


    Ja moet ook niet gaan lopen schreeuwen gewoon hard SHHT roepen dan worden die kinderen echt niet wakker van.
    En ik weet dat negeren moeilijk is maar toch doen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oke oke ik zal me mond wel houden XD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.