• Ghihi, sorry voor die maffe titel. Maar ik heb een idee voor een story, hoewel ik niet weet of het een goed idee is. Dus jullie morgen beslissen!
    Olivia Stone, Jane Cockburn, Matthew Blue, Sean Cockburn en Adam Bridge kennen elkaar sinds de kraamafdeling. Ze zijn samen opgegroeid, hebben alles gedeeld, en zelfs na de universiteit zijn ze onafscheidelijk, of ze dat nou willen of niet. Terwijl Olivia en Sean samen bij Cockburn & Bridge Independent Group werken, vestigen Jane, Matthew en Adam zich in hetzelfde gebouw bij Collins, Yorke & Field. Maar dan ontdekken ze een geheim dat ze keer op keer zal redden.
    Finding the truth is no abuse of timetravelling.

    Ja het hoort zo warrig te zijn, maar misschien geeft de laatste zin jullie een hint. Anyways, doen of niet doen? (:


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik zeg doen! (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb dat stukje al eens gelezen, kan dat?
    Ik zeg doen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    doen (:


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Amused schreef:
    Ik heb dat stukje al eens gelezen, kan dat?
    Ik zeg doen :)

    Mm, dat zou vreemd zijn. Want ik typ hem net speciaal voor dit topic :x


    Your call, Detective Shinypants.

    Wilde schreef:
    (...)
    Mm, dat zou vreemd zijn. Want ik typ hem net speciaal voor dit topic :x

    Ah, ik las ergens dat er een aantal mensen elkaar al kennen sinds hun geboorte en dat ze elkaar niet kennen en dan opeens wel en dan moeten ze gaan tijdreizen enzoo..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Ah, ik las ergens dat er een aantal mensen elkaar al kennen sinds hun geboorte en dat ze elkaar niet kennen en dan opeens wel en dan moeten ze gaan tijdreizen enzoo..

    Oh, zoiets zei mn vriendin ook toen ik het aan haar vertelde. Nu voelt het alsof ik iets kopieër haha D:


    Your call, Detective Shinypants.

    Wilde schreef:
    (...)
    Oh, zoiets zei mn vriendin ook toen ik het aan haar vertelde. Nu voelt het alsof ik iets kopieër haha D:

    Je bent heel zeker dat je het niet nog ergens hebt gezet?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Je bent heel zeker dat je het niet nog ergens hebt gezet?

    Ja! Ik heb het alleen op een papiertje geschreven als herinnering, en dat ding zat de hele tijd in mijn agenda.
    Lekker dit. (cat) Denk ik eens origineel te zijn...


    Your call, Detective Shinypants.

    Wilde schreef:
    (...)
    Ja! Ik heb het alleen op een papiertje geschreven als herinnering, en dat ding zat de hele tijd in mijn agenda.
    Lekker dit. (cat) Denk ik eens origineel te zijn...

    Ik geloof je wel hoor.
    Maar waarschijnlijk gaat iemand ooit merken dat je idee heel hard op dat van die andere persoon lijkt. En dat is niet zo goed, eigenlijk :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Ik geloof je wel hoor.
    Maar waarschijnlijk gaat iemand ooit merken dat je idee heel hard op dat van die andere persoon lijkt. En dat is niet zo goed, eigenlijk :)

    Nee. Ik had al wel wat reserve ideeën die ik eraan toe wou voegen, en nu ga ik die gebruiken om het origineler te maken! (:


    Your call, Detective Shinypants.

    Wilde schreef:
    (...)
    Nee. Ik had al wel wat reserve ideeën die ik eraan toe wou voegen, en nu ga ik die gebruiken om het origineler te maken! (:

    Okee :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn