• En dat meen ik heel serieus, dit is geen naam om mensen te lokken. Ik kwam namelijk via een site op een andere site waar foto's opstonden van een vrouw die zelfmoord had gepleegd (polsen doorgesneden) in een bad vol met water. Een paar dagen later is ze gevonden omdat de buren iets vonden stinken en ze hadden de politie gebeld. Daardoor is haar huid een soort van gesmolten en ingezakt, het ziet er niet echt lekker uit, op zijn zachts uitgedrukt.

    Nogmaals, klik op eigen risico, vooral als je een zwakke maag heb en ik hoop dat je niets aan het eten bent/net hebt gegeten/zometeen gaat eten.

    Waarschuwing: Deze website bevat zeer schokkende foto's. En wij willen jullie namelijk daarom nogmaals mededelen dat je absoluut niet moet klikken als je geen sterke maag hebt, want 't is nogal goor. En da's nog zacht uigedrukt.

    Edit: Link verwijderd door shockerende inhoud.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 feb 2011 - 0:27 ]


    As travars

    Ik lees het, en steeds gaat mijn muis naar de link. Maar ik durf het niet..
    Is het gewoon een foto die groot is afgebeeld of zo een krantenadvertentie dinges?


    We accept the love we think we deserve.

    Gadverdamme.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 19:12 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb geklikt en dit is echt heeel erg vies en eng.


    Even a white rose has a black shadow.

    Dat ziet er best vaag uit. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OHMYCHIARA schreef:
    Ik lees het, en steeds gaat mijn muis naar de link. Maar ik durf het niet..
    Is het gewoon een foto die groot is afgebeeld of zo een krantenadvertentie dinges?


    Het zijn heel veel foto's, van boven naar beneden steeds meer van dichterbij. En nouja, uiteindelijk zie je dat er allemaal maden in haar mond zitten enzo.


    As travars

    Gadver. Gelukkig heb ik een sterke maag.

    ik durf het niet:$


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Iewl... is dat echt? Na een paar dagen zitten toch niet overal maden? En het haar huid, hoe komt dat?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    OHMYCHIARA schreef:
    Ik lees het, en steeds gaat mijn muis naar de link. Maar ik durf het niet..
    Is het gewoon een foto die groot is afgebeeld of zo een krantenadvertentie dinges?


    oooh, trouwens als je op de link klikt zie je niet meteen de foto's, het is inderdaad een soort krantenartikel achtig iets :')


    As travars

    wow dat was eerst een heel mooi meisje/vrouw. ;oo
    en dan dit.. báh. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Waarom kan ik hier tegen?
    Die vrouw lijkt een beetje op een pop..
    Anyway, ranzig. Kijk hoe ze er eerst uitzag :O
    En die maden in haar mond >3<
    bwah.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gatverdamme! Waarom zet je het hierop, ik bedoel, wat nou als mensen hier nachtmerries van krijgen?


    Never give up on the things that make you smile.

    Omg :/ En ik dacht dat ik 't allemaal wel gezien had in 't Anatomisch museum o_o Dit is echt disgusting


    "I shut my eyes in order to see.'

    Funeral schreef:
    Iewl... is dat echt? Na een paar dagen zitten toch niet overal maden? En het haar huid, hoe komt dat?


    Volgens mij wel, en misschien heeft ze daar een week in gelegen, ik weet het ook niet precies. Maar haar huis is misschien zo omdat het weekt in het water ofzo. En daardoor slap wordt.


    As travars

    Okay nu heb ik spijt dat ik er op heb geklikt:S


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.