• Op youtube ben ik de laatste tijd erg bezig met de kleine modellen. (Mackenzie Foy en Avalon robbins) Het is leuk om al die filmpjes te zien. Maar ik kan dus totaal niet overweg met Sony vegas.

    Maar wie heeft er wel eens van Collabs gehoord? Collabs zijn dit. Je doet ze samen met een of meerdere personen. Over een thema. iedereen maakt een filmpje met een deel van de muziek (later word de muziek opgedeeld in stukken) dan worden ze samen gevoegd op een filmpje.

    Wie wil er meedoen? Met bijvoorbeeld Mackenzie Foy,Avalon Robbins,Elle Fanning, Isabella Furhman of andere kindermodellen/actrices.

    Wel moet je dan een youtube account hebben en overweg kunnen met Sony Vegas of andere video bewerk programma's

    Als je zo'n meisje kent zeg dan wie en of je meedoet. er zijn 15 plaatsen (Maximaal) het lied is Phoenix-1901 Deadline is onbekend

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 15:02 ]

    Ik snap het niet


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Ik snap het niet
    Het zijn meerdere filmpjes die later een worden. Iedereen krijgt een deel van de muziek en daarop moet je een stukje maken over een persoon. Dan worden ze later in een filmpje samengepakt.