• Nou alle story's die ik zo'n beetje lees zijn altijd door twee mensen geschreven. En het lijkt mij leuk om dat ook eens te doen. ;DD

    blablainfo
    - Ik schrijf niet over fanfiction (twilight, JBrothers, etc behalve Justin Bieber (krul)), vampiers, en dat soort fantasy dingen. daar snap ik namelijk geen bal van en het zou het verhaal verpesten als ik daarover ging schrijven. xd
    - Ik schrijf wel over Justin Bieber, onbekende personen, &alles wat niet hierboven staat
    - Ik schrijf het liefst in ik-vorm
    - Ik schrijf verhalen altijd gewoon normaal nederlands. ;p
    - Ik zou het liefst willen dat we 1 hoofdstuk per week schrijven, of meer...

    En dat is het wel... Je kunt bij mijn verhalen kijken voor voorbeelden, maar we komen er waarschijnlijk wel uit..
    xx

    Het is uiteindelijk Laime geworden, omdat ik ook haar story lees & haar schrijfstijl bewonder. Toch bedankt iedereen! ;DD

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 14:50 ]


    Never say Never

    Wil niet over JB schrijven, sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wil wel! Over JB, hé. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik wil ook wel

    Ik wil wel, ik heb net een nieuwe story waar ik nog geen delen heb, dus als je wilt mag je mee schrijven? (;

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 14:39 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ;o Jeeeeeej ik wist niet dat ik meteen zoveel reactie's kreeg. ;DD
    Ik ga even snel bij iedereen's story's kijken hoor ;p


    Never say Never

    Ik wil wel schrijven , niet over JB. Maar alleen heb ik nog geen story on staan


    Ex astris, sciencia