• Als je tijdens werktijd bij mijn werk een videocamera pakt en alles vastlecht, kan je het zo uitzende als Soapsirie en ik weet zekker dat we hogere kijkcijfers als GTST halen.
    Het is echt een ramp!
    Ik dacht eindelijk dat de rust was teruggekeerd op de werkvloer nadat het uitging tussen een gozer en mijn beste vriend.
    helaas kwam er een of andere knuppel werken, die de boel weer op stelte zetten.
    ik heb altijd al een beetje bonje met hem, omdat hij zich heel stoer voordoet en het eignelijk gewoon een watje is.
    nu heb ik gister met hem gepraat via hyves, en ging die helemaal zeggen dat hij eignelijk helemaal niet zo stoer is en geen mooiboy en dat die naar metal luisterde en blablabla.
    nu ben ik zo'n iemand die er een hekel aan heeft als mensen zich anders voordoen dan ze zijn en dat heb ik ook tegen hem gezecht.,
    en nu siteer ik, wat hij tegen weer een collega van onz heeft gezecht
    ''maar achter die sarcastische buitenkant schuilt vast een heel lief onzeker meisje maar ze is te verlegen om dat toe te geven, en toen kwam ze mij tegen, en voelde ze iets wat ze nog niet eerder voelde, liefde.. en daar kon ze niet mee omgaan. en dus gedroeg ze zich zo sarcastisch. ''
    ik viel werkelijk van me stoel af!
    ik heb hem mischien 3 keer gesproken en toen heb ik duidelijk gemaakt dat ik hem niet mag. en nu durft hij dit te zeggen.
    hij kent me niet eens!
    hij vroeg gister of ik hem haate. dus ik zei dat ik haaten een groot woord vond., maar toen heb ik gezecht dat hij me gewoon maateloos irriteerd omdat hij zo nep is.
    loopt op te scheppen over zijn ADHD en dat hij zo druk is, terwijl iedereen op mijn werk, drukker is als hem!
    En ik kan er dus zowiezo niet tegen als mensen over mij roddelen. maar al helemaal niet over zulk soort dingen!
    dus morgen sta ik samen met hem op de FOOT [gebak en vleeswaren., leven de HEMA!] en hij moet broodsnijden., nu zij ik al tegen mijn beste vriend die er ook werkt ''Als je hem huilend ziet lopen terwijl hij twee vingers mist., ik was het niet'' want ik heb morgen geheid de neiging, 'perongelijk' zij hand tussen de machine te laten komen., ;x
    [ja ik ben agresief aangelecht., ;x]
    maar zo doet hij nu al altijd, hij maakt altijd zulke opmerkingen, want ik zij wat over dat hij van de ene naar de andere huppelde, tijdens eetentje., zegt die ''je bent gewoon jaloers, je wilt me voor jezelf hebben.' nou iemand met zo'n ego en tog zo'n lelijk gezicht hoeft tog echt niet tegen mij te zeggen wat ik zelf vind of wil of denk!
    en gister vroeg die nog om vrede.
    vrede me hol. als die ruzie wil kan die ruzie krijgen!
    -pakt hark!:Y)

    sorry moest ik even kwijt., ;x
    -wie heeft er nogmeer van zulke leuke collega's?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uh nee ik nog niet (A)

    Tsjah een tip weet ik niet te geven..


    What is youre favo scary movie?

    -> Verplaatst naar relatie.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oh god, zo hinderlijk. Ik ga zondag voor 't eerst werken, dus ik hoop dat mijn collega iets leuker is dan. XD


    live the life you love

    Marvellous schreef:
    -> Verplaatst naar relatie.

    Sorry., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''