• Ik heb van gister nog steeds spierpijn, en vandaag was het een lollige dag, en moest ik veel lachen en deed elke keer mijn buik pijn.
    Iedereen in mijn klas heeft dat opeens ^^. Van gymnastiek zeker, want dat was gisteren o.O

    Iemand ook nog spierpijn?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Yep, in mijn buik. Onderaan en bovenaan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, owja dat ken ik. x]
    Beetje aan mijn benen, ik ging elke x, 100 tot 200 x touwtje springen. xD
    Vandaag, gister, en eergister ;p
    maar niet heel erg.

    Jij beterschap (flower)

    FromHell schreef:
    Haha, owja dat ken ik. x]
    Beetje aan mijn benen, ik ging elke x, 100 tot 200 x touwtje springen. xD
    Vandaag, gister, en eergister ;p
    maar niet heel erg.

    Jij beterschap (flower)


    Ja wij hadden ook iets met touwen moeten doen. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    jaa ik ook C:
    ik doe nu elke dag 50 sit-ups dingetjes xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, al van dinsdag.
    *zucht*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had ook (mini beetje nog) spierpijn door die stomme gym:S

    Dinsdag weer, eerst moesten we oefenen en dinsdag is het voor een cijfer, en ik kan niet tegen spierpijn! Dat doet zo'n... pijn... xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat ken ik. En dan zeg ik tegen mijn vriendinnen om vandaag minder te lachen, is die dag juist de geniaalste van de hele week :'D


    Olive

    ja al vanaf dinsdag:'(

    Ik ben zo niet lenig en toen moesten we allemaal lenige dingen doen bij gym:@


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik had dat toen ik voor de 1ste keer weer sporten, heel me buik onderaan deed pijn aan me kuiten enzow.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jup, benen en buik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik nu niet meer, ik herstel altijd best erg snel van spierpijn xD

    maar gisteren was echt zwaar de warming up! De hele tijd allerlei oefeningen voor de buik, en dan ook echt lang. Zooow iedereen voelde het wel haha


    Ligt and Darkness are both very different..

    In mijn rug en in mijn knieën. Ben zelfs een paar keer door mijn knieën gezakt.
    Wij hadden donderdag toestelturnen. Wij moeten binnenkort test afleggen en daarbij moeten we: eerst aanlopen en op een trampoline ons rechtveren, dan meteen handstand doen op een plint van 7 blokken hoog, als afsluiter moeten we vanuit handstand een halve schroef naar beneden doen.

    Sowieso dat ik ga buizen met mijn slechte rug. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niet echt spierpijn. Maar gister tijdens het dansen kwam ik verkeerd terecht en nu doet mijn knie nogsteeds pijn (cat)

    Ik heb spierpijn in mijn benen. En ik heb buikpijn die naar me rug is doorgetrokken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Yep, ik vrees dat ik een blessure in mijn linkerknie heb. Die doet sinds ik op wintersport ben geweest al pijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg