• Op het moment heb ik alleen nog zin om helemaal naar de klote te gaan.

Ik ben gemeen xoxo

Wherewithal schreef:
    (...)
    2,5 jaar máár?
    Doe even normaal. 2,5 jaar is niet niks! Het kan zijn dat jij je al langer kut voelt, maar dan hoef je 'r niet te vertellen dat het 'maar' 2,5 jaar is. Sorry hoor, maar ik kan echt niet tegen dit soort reacties.

Zo bedoel ik het niet.
    Ik bedoel dat het geen zin heeft om je meteen in een coma te zuipen omdat het altijd erger kan.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Laura<3, wacht tot het beste concert van je leven oid en ga dan comazuipen. Of ga mee naar bmth, we blijven slapen op een bankje in Amsterdam :'D In elk geval, àls je dan aan je einde komt, maak er wat moois van. ipv, alleen achter de computer met Quizlet (:

2.5 jaar das echt lang!
    je kan ook naar je ouders toe!

Haha, over zuipen gesproken. Gister lag een vriend van mij stomdronken en hartstikke groen op de bank. Dat gaat mij dus never nooit gebeuren. Ik drink maar met mate.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik heb ook een kut periode, al een paar jaar.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Stopit, er is reden genoeg om blij te zijn, al zijn die redenen niet bijdehand.

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Gun schreef:
    Tijdelijk.

En als je de drank daarna niet meer nodig hebt, wat dan? Dan is het telaat. Dan ben je óf verslaafd óf je gezondheid is zo achteruit dat je andere problemen hebt.
    Drank is niet de oplossing, al denk je nu misschien van wel.

Mijn tante heeft zo veel problemen met alcohol gehad; ze is verslaafd, maar haar gezondheid is zó achteruit gegaan, dat ze nu al 3 maanden niks anders kan doen als in bed liggen. Ze heeft zelfs iemand in huis gehaald om met haar hond te wandelen, omdat ze het niet meer kan. Ze is pas 47, maar ik had niet eens gedacht dat ze t zou worden.

Ik wil hiermee niet zeggen dat dit jou ook overkomt. Ik wil je alleen maar duidelijk maken dat alcohol grote gevolgen kan hebben. Al denk je nu dat je problemen genoeg hebt, zoals je ziet kan het nog erger worden, juist omdat je je problemen wegdrinkt met alcohol.

Inspiration can hit you any time

DynamiteMe schreef:
    Ik ga vanavond en morgen lekker zuipen, hoop dat ik me dan wat beter voel. Doe je mee?

hey waarover voel je je dan slecht? in plaats van je te bezuipen kun je er ook met mij over praten hoor :O

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ik mag binnekort voor het eerst uit na héél lang zeuren. Ik ga dus mooi iemand vinden om te slapen en helemaal los.
    But drink niet té veel ;D

Don't dream your life, but live your dream!

Ik blijf nog een paar jaar van de alcohol af.
    Aangezien ik het nu al lekker vind, lijtk het me niet verstandig om iets te drinken xd

Als je je zo kut voelt, zou ik niet gaan drinken.
    Ik eet liever (:

Me so good.

ik ging gister naar een alcohol en rookvrij feest waar bijna alleen maar bruggers en 2e klassers liepen dus ik voelde me echt een but ö

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Je moet niet gaan drinken! Echt niet doen!

Bel anders met iemand, en als je niet met je vrienden wilt praten. Misschien de kindertelefoon? Je kan ook altijd met mij praten<3 Ik ken je dan wel niet, maar als je wilt praten ben ik er voor je;)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Ik weet hoe je je voelt ookal ken ik je niet.
    Maar je kan je veel beter focussen op leren voor school (is saai, ik weet maar altijd beter dan je hersenen kapot maken), een sport waar je goed in bent, je teken kunsten, je vrienden.
    Drank maakt alles alleen maar erger.

Ik vind het op zaterdagnacht altijd heerlijk om me klem te zuipen, zodat ik niets meer voel. Maar op zondag voel ik me dan vaak ellendiger dan dat ik me eerst voelde.

Je bent nu 15 -las ik- en met een beetje geluk wordt je 80.
    Kun je nagaan hoeveel leven jij nog voor je hebt en hoe geweldig dat kan worden?
    Het enige wat je daarvoor moet doen, is het willen.
    Met jezelf dieper in de put gooien bereik je niks, je moet eruit klimmen, hoe lastig dat ook is, en hoe vaak je ook terugvalt, ooit kom je eruit.

-ik ben slecht in dit soort dingen, mwuh, maarja-

[ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 21:10 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen