• Mijn moeder is engels docent en kwam woedend thuis gister.
    Je zult het niet geloven, maar 4 jongens hebben fraude gepleegd. Weet je wel hoe zielig? Ik weet niet echt ongeveer wat ze gedaan hebben, maar het ging zo:

    Elke rij had een versie. Bijvoorbeeld rij 1 heeft versie 1.
    En rij 2 versie 2 enz. maar mijn moeder zag dat iemand van rij 4 versie 1 had en had ''toevallig'' zijn naam er niet op gezet. daarnaast waren er ook een paar die alle drie ''Buis-T'' erop hebben gezet. (Buis is mijn achternaam, maar dan zonder T. Vaag eigenlijk:S)
    Dus mijn moeder heeft het even op computer nagekeken en het klopte voor geen meter. Die 4 jongens hadden namelijk allemaal dezelfde vragen goed, en die jongens hadden weer ''toevallig'' alle vier dezelfde 1 fout.

    Ok het kan zijn dat je het niet begrijpt maar het was een beetje een vaag verhaal :Y)


    I Dreamed a Dream

    Nou het is gewoon zielig dat ze moeten spieken en dan nog een foutje maken :'D.
    Kan je moeder die niet gewoon een nul geven?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik snap het niet..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik snap het maar half, als elke rij een versie heeft, kan je toch sowieso afkijken naast elkaar? :'D En afkijken hoort nou eenmaal bij school.. Het gebeurt zooo vaak.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Uhja, snap het niet helemaal(krul)
    Tja, met die versie's doen ze bij ons ook.
    Maar bij sommige leraren kan je makkelijk je blaadje ruilen en dan zit je naast iemand met dezelfde versie:'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik spiek altijd, dus ik zal maar niks zeggen;p


    we were always meant to say goodbye.

    Marshmellow schreef:
    Nou het is gewoon zielig dat ze moeten spieken en dan nog een foutje maken :'D.
    Kan je moeder die niet gewoon een nul geven?


    Heeft ze ook gedaan :Y)
    Ze heeft met een dikke rode stift NUL geschreven en een opmerking erbij gezetxD


    I Dreamed a Dream

    Ik kan daar zo niet tegen :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rickjuh schreef:
    Ik snap het maar half, als elke rij een versie heeft, kan je toch sowieso afkijken naast elkaar? :'D En afkijken hoort nou eenmaal bij school.. Het gebeurt zooo vaak.


    nee niet naast elkaar XD rij gaat dan van voor naar achteren hea ;P
    en bij elke versie zijn de vragen anders ofzow;P en als een vraag multidinges is zijn die antwoorden op andere volgorde XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 18:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Allemaal een een geven, omdat ze spieken en kansloos zijn.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Spieken is niet kansloos hoor, echt ik vind het schijnheilig als je dat zegt. Geloof me je zal wel merken hoe handig spieken is.
    En met verschillende versies onder luistertoetsen kan je heel makkelijk afkijken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kijk zo vaak af, boeiend :') Gewoon zorgen dat je niet betrapt wordt, en zo wel, tsja gewoon die 1 in beslag nemen en accepteren. Eigen schuld dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tijdens proefwerk Informatie kunde, zaten we met zn 3en achter in de klas, gingen we oowk samen antwoordjes delen.
    Spieken valt niet uit te bannen.

    Rickjuh schreef:
    Ik snap het maar half, als elke rij een versie heeft, kan je toch sowieso afkijken naast elkaar? :'D En afkijken hoort nou eenmaal bij school.. Het gebeurt zooo vaak.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rickjuh schreef:
    Ik snap het maar half, als elke rij een versie heeft, kan je toch sowieso afkijken naast elkaar? :'D En afkijken hoort nou eenmaal bij school.. Het gebeurt zooo vaak.

    Met rij bedoelt ze denk ik een rij van voor naar achter, ipv van links anar rechts :Y)