• Mijn verjaardag komt er weer bijna aan en nou heb ik wel zin in een Philips Wake Up Light, maar ik weet niet hoe de meningen daarover verdeeld zijn? En of er überhaupt iemand ervaring mee heeft, maar let met know :'D

    Want 't lijkt me zalig om zo wakker te worden i.p.v. die akelige onmenselijke piep.

    'BEEP, BEEP, BEEP *Snooze* O, shit. Verslapen.'

    Philips Wake Up Light

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wanderer schreef:
    Haha, nu je het zegt, klinkt best leuk! Misschien moet ik die ook vragen! :'D

    Hahah :') Eerst al jat je mijn verjaar datum en dan ook nog m'n cadeau (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vroeger wou ik dat ook altijd, maar toen bedacht ik me dat het meest irritante dat me kan overkomen, wakker worden door het licht kan zijn.s]Deze zin is alles behalve Nederlands, meh.[/s Vreselijk.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 20:32 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn zus heeft hem, hij is echt heel handig! Ik zeg doen, haha.

    Haat aan wekkers, dus ik zou dat best wel kunnen gebruiken. :o
    Alleen jammer dat het zoveel kost..

    En zou dat echt wel werken?


    Let the Night embrace you

    Ik wilde hem hebben maar mijn vader vond hem lelijk dus toen mocht mijn moeder hem niet voor me kopen voor kerst. :(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nazgul schreef:
    (...)
    Hahah :') Eerst al jat je mijn verjaar datum en dan ook nog m'n cadeau (cat)

    Ik ben eigenlijk te vroeg geboren.. :Y)
    haha, k denk dat ik gwn geld vraag, dan kan ik laterna altijd nog wat kopen (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    (...)
    Ik ben eigenlijk te vroeg geboren.. :Y)
    haha, k denk dat ik gwn geld vraag, dan kan ik laterna altijd nog wat kopen (:

    Hm-hm. Ik twijfel nog.. Ik wil eigenlijk ook wel nieuwe schoenen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    (...)
    Hm-hm. Ik twijfel nog.. Ik wil eigenlijk ook wel nieuwe schoenen.

    Jij bent toch in Londen dan? Ik heb dan lekker vakantie =D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Hoeveel kost dat ding? x'3

    Wanderer schreef:
    (...)
    Jij bent toch in Londen dan? Ik heb dan lekker vakantie =D

    Jah, klopt. Ik heb nu vakantie en dan eigenlijk ook weer 8D Maar'm. Om te voorkomen dat we verder off-topic gaan, bezoek mijn gastenboek eens :'D

    En voor de rest. Alvast bedankt voor de reacties (: Ik zal er nog 'ns goed over nadenken of ik 't wel/niet doe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ILoveNynk schreef:
    Hoeveel kost dat ding? x'3

    Je hebt verschillende modellen, verschillende prijzen (: Duurste ong. 180 en de goedkoopste ong. 80.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    (...)
    Je hebt verschillende modellen, verschillende prijzen (: Duurste ong. 180 en de goedkoopste ong. 80.

    Ik stel voor dat je toch maar schoenen gaat kopen _O_

    80 TOT 180 EURO?!
    holy balls.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahah. Niet dat ik dat op m'n b'day zo krijg, hoor. Ik moet sowieso bij betalen :'DD Ik twijfel alleen nog ^.^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stiekem dacht ik toen ik je eerste zin las dat je zou zeggen en ik verwacht heel veel cadeautjes van julliee