• Misschien ook voor mij? Ik zie dat jullie je problemen hier neerzetten en dan advies geven. Haha, dit is wel raar want normaal zou ik dit dus nooit doen, maarja.
    Back to the point, ik vind een meisje erg leuk. Maar ik kan geen hoogte krijgen of ze mij ook leuk vind. Ik heb haar nog nooit in het echt gezien maar ze woont ook ver weg. Er was echt een klik, vind ik dan.
    Wat moet ik nu doen?

    Edit: Er is nog geen kans dat we kunnen afspreken binnenkort, helaas.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 21:35 ]


    You're all I need

    heb je haar nummer of msn? misschien dat je zo een beetje kunt informeren...


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Ahw dat vind ik echt schattig.
    Anyway, ik kan je niet helpen. Mijn liefdesleven zuigt en als ik je advies ga geven eindig je net als ik x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sms'en?

    zeg gwn dat jij je verveelt en ga 'voor de lol' de meest onzinnige vragen stellen..dan gwn langzaam naar t liefdes onderwerp gaan en dan vragen, 'hoe denk je over mij' of zoiets..

    suc6 ermee in iedergeval.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 22:36 ]


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    AltoKid schreef:
    zeg gwn dat jij je verveelt en ga 'voor de lol' de meest onzinnige vragen stellen..dan gwn langzaam naar t liefdes onderwerp gaan en dan vragen, 'hoe denk je over mij' of zoiets..

    suc6 ermee in iedergeval.


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    AltoKid schreef:
    zeg gwn dat jij je verveelt en ga 'voor de lol' de meest onzinnige vragen stellen..dan gwn langzaam naar t liefdes onderwerp gaan en dan vragen, 'hoe denk je over mij' of zoiets..

    suc6 ermee in iedergeval.



    Die is wel erg handig! Dankje.


    You're all I need

    DynamiteMe schreef:
    (...)


    Die is wel erg handig! Dankje.

    ;)


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    Ik zou zeggen zoen haar dan kom je er wel achter (;

    Geef hints? Geef haar meer aandacht?


    Me so good.

    Naar haar toe gaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xSnoepjex schreef:
    Ik zou zeggen zoen haar dan kom je er wel achter (;

    Geef hints? Geef haar meer aandacht?



    Hahah lololol gewoon zoenen. Via een telefoon of computer zeker?


    Your make-up is terrible