• Het is toch hartstikke irritant als je wilt dat iemand je serie maakt en dat je helemaal geen reclame mag maken? Dat is toch raar?

    Mijn serie(My ice life**me, myself and i) word heel weinig gemaakt (ik heb er ook maar 3 maar togh:$)

    Vind je dit ook? Wil je dan please reactie zetten?

    Xx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    jij mijn serie wordt ook WEINIG gemaakt jij en je leventje met tokio hotel en [LP] (en degene díe hem maken vinden hem geweldig !!:D)
    duss... oke deel 1 en2 zijn raar dei moet je met een korrel zout nemen!!
    als jij de meine maakt maak ik de jouwe kee (A)??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind het niet raar dat je geen reclame mag maken, heel eerlijk gezegd. Het werd ineens een of andere hype, en het werd hèèl irritant. Mijn hele gastenboek werd volgespammt met die reclame, en dat werd zwààr irritant. Ik snap het wel. En wat betreft je serie: niet elke serie kan goed gemaakt worden toch? er zijn er veel te veel om ze allemaal te kunnen maken, dus de een wat meer dan de ander.

    .x


    In your Shadow i can Shine

    Ik heb dat ook -.-' maar volgens mij heeft iedereen dat zo'n beetje ...


    What's wrong whit loving someone?

    ja idd,
    die van mij worden ook steeds weiniger gemaakt, maar dat komt ook door dat we geen mails meer krijgen.


    i like cookies :Y)

    Jaa ,, toen het nog wel mogt werd mij serie best vaak gemaakt ,,maar toen hb ik hm verwijdert en een nieuwe gemaakt maar toen mogt je gene rec meer maken en nu maakt bijna niemand hem meer terwijl dese tog egt stukken beter is dan mn eerste die nu verwijdert is


    Crack a bottle