• Ik heb al de hele dag het gevoel alsof mijn hoofd geplet wordt tussen twee muren. Ik heb al langer last van hoofdpijn en daardoor ben ik dus vaak een paar dagen thuis. Nu begint mijn zus te zeuren dat ik me aanstel en mijn Ned en Fr docenten zijn boos op me. Ik ga al naar de dokter maar die weet niet wat het is. Eerst was het volgens hem spierspanningshoofdpijn. Nu wordt ik gemasseerd etc, maar het helpt niet. Nu gaan ze kijken of het misschien migraine is.
    Jeej to life!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aii, in ieder geval beterschap!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oww, balen, sterkte ermee!


    You are beautiful, you are love.

    Aaawwhh Beterschap meer kan ik niet zeggen <''3

    sucks... ik raad eigenlijk ibuprofen aan. Het helpt altijd bij mij dus misschien? Maar als je teveel neemt word je duizelig, dat is het enige vervelende


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Ahww, das kud...
    Veel beterschap.
    En suc6 denk ik..

    Dat is echt ***.
    Beterschap!(flower)


    Food.

    Hopelijk gaat het snel over, beterschap(flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Veel beterschap(flower)

    Ik zou zeggen ga toch nog is naar de dokter en krijg hem/haar zo ver om een hoofdscan te laten maken. Mijn vriendin had hier ook verschrikkelijk veel problemen mee. Ze is zelfs 3x naar de dokter geweest, die haar elke keer weer naar huis stuurde. 's avonds voelde ze zich niet lekker en ging naar boven om wat rust te nemen. Daar is ze uiteindelijk overleden. Het bleek dus dat haar hersenvocht niet werd afgevoerd, doordat er ergens een verstopping zat. Ik wil je niet bang maken of zo, maar ga toch voor de zekerheid nog is heen.

    - En veel beterschap <3

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:51 ]