• Ik had een topic geplaatst "Oneerlijk", en vandaag was het zo gegaan:
    De vriendin die viel, keerde tegen ons en zei tegen de directeur dat één iemand van ons haar had geduwd. Wij zo allemaal tegenwerken, maar de directeur geloofde haar meer dan ons en begon ons uit te leggen dat we er vandaag pas berouw mee hadden getoond, want ze kon gisteren dood zijn. Kregen we een nota (oftewel een memo) mee voor onze ouders.

    Hoe was het vandaag bij jullie?

    Ja we mochten vandaag vervroegd weg.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 12:29 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Omg. Dat is echt sneu :').
    Ik vraag me dan af, waarom je één persoon gelooft en niet een aantal personen.. Maar dat zal aan mij liggen..

    En mijn dag is vandaag nog rustig, ik moet nog voor een uurtje naar school, over een uur :'). Maar, dat gaat als volgt: Ik fiets een uur heen, dan luister ik een uur naar een vrouw die een beetje lult over de Vietnam oorlog en misschien moet ik ook nog wat opgaven maken en dan fiets ik weer een uur naar huis. Maar, zodra ik thuis ben, moet ik snel omkleden en naar mijn paardje (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Omg. Dat is echt sneu :').
    Ik vraag me dan af, waarom je één persoon gelooft en niet een aantal personen.. Maar dat zal aan mij liggen..

    En mijn dag is vandaag nog rustig, ik moet nog voor een uurtje naar school, over een uur :'). Maar, dat gaat als volgt: Ik fiets een uur heen, dan luister ik een uur naar een vrouw die een beetje lult over de Vietnam oorlog en misschien moet ik ook nog wat opgaven maken en dan fiets ik weer een uur naar huis. Maar, zodra ik thuis ben, moet ik snel omkleden en naar mijn paardje (:


    Ja, wij zijn niet echt altijd braaf maar zij is wel de schijnheilige engel dusja. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)

    Ja, wij zijn niet echt altijd braaf maar zij is wel de schijnheilige engel dusja. (krul)


    Ja maar dan nog.. Het is heeel makkelijk om als enige persoon alles te veranderen, zoals zij doet. En een groep kan dat niet zo snel, want er is meestal altijd wel één iemand die dan zegt 'Huh? Maar zo zit het toch niet?' Of iets in die richting :'). Dus dan val je als groep al door de mand en als jullie allemaal zeggen niets gedaan te hebben dan zou ik dat geloven. Maar dat ligt dan aan mij I guess :Y)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Euh. Waarom doet je vriendin dàt? Het lijkt wel alsof ze wil dat jullie in de problemen komen..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Inviolable schreef:
    (...)

    Ja maar dan nog.. Het is heeel makkelijk om als enige persoon alles te veranderen, zoals zij doet. En een groep kan dat niet zo snel, want er is meestal altijd wel één iemand die dan zegt 'Huh? Maar zo zit het toch niet?' Of iets in die richting :'). Dus dan val je als groep al door de mand en als jullie allemaal zeggen niets gedaan te hebben dan zou ik dat geloven. Maar dat ligt dan aan mij I guess :Y)



    Dat is wel waar. Maar gelukkig is het maar een nota/memo. Ze kunnen ons niet schorsen omdat er niet genoeg getuigen waren, althans dat denk ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    reyon schreef:
    Euh. Waarom doet je vriendin dàt? Het lijkt wel alsof ze wil dat jullie in de problemen komen..


    We hadden iets gedaan ofzo tegen haar waardoor ze een wrok had.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)


    Dat is wel waar. Maar gelukkig is het maar een nota/memo. Ze kunnen ons niet schorsen omdat er niet genoeg getuigen waren, althans dat denk ik.


    Hmm oke! Nouja gelukkig maar dat ze jullie niet geschorst hebben. Anders zou dat wel echt genaaid zijn, omdat jullie niets gedaan hebben.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Omg. Dat is echt sneu :').
    Ik vraag me dan af, waarom je één persoon gelooft en niet een aantal personen.. Maar dat zal aan mij liggen..

    En mijn dag is vandaag nog rustig, ik moet nog voor een uurtje naar school, over een uur :'). Maar, dat gaat als volgt: Ik fiets een uur heen, dan luister ik een uur naar een vrouw die een beetje lult over de Vietnam oorlog en misschien moet ik ook nog wat opgaven maken en dan fiets ik weer een uur naar huis. Maar, zodra ik thuis ben, moet ik snel omkleden en naar mijn paardje (:

    Dat komt denk ik omdat ze dacht dat mensen die iets 'slechts' gedaan hebben, dat zouden ontkennen, terwijl mensen die iets is overkomen, dat over het algemeen wel vertellen. Al vind ik wel dat jouw redenatie logischer is.
    Maar het is wel heel sneu van je vriendin o.o' Ik zou haar gelijk gaan negeren met de hele groep.

    Ik had eerst een uur CKV -moesten we allemaal filmpjes bekijken en opdrachten bij maken-, toen een uur Nederlands -mijn uiteenzetting afgemaakt-, toen een blokuur wiskunde -toets, die zo slecht gemaakt is dat de hele klas 'm moet herkansen- en toen een uur biologie -en dat was ongelooflijk saai- en toen had ik een blokuur scheikunde waar een pauze tussen zat en dat ging wel, maar het laatste uur duurde zo ongelooflijk lang naar mijn gevoel.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn dag was saai. Twee uur turnen, een uur wiskunde en een uur Nederlands. En deze namiddag werk ik voor school ;x


    Never run out of reasons to smile...

    begon ons uit te leggen dat we er vandaag pas berouw mee hadden getoond, want ze kon gisteren dood zijn

    Die begrijp ik niet...

    Zulke scheinheilige 'engeltjes van de klas' HAAT ik. En wat stom dat ze dat doet..


    We accept the love we think we deserve.

    Pffff, lekker lullig dan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Die begrijp ik niet...


    Het kon ons gisteren niet schelen dat ze "bijna dood was geweest" en vandaag wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is niet bepaalt een vriendin.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou die memo verscheuren en dat wijf nooit meer aankijken. Of anthans, voor een heeeeeeele lange tijd, tot ze excuses komt aanbieden, op een niet schijnheilige manier :]


    No growth of the heart is ever a waste