• Ik heb een oorontsteking en zit ziek en misselijk thuis. Weet iemand iets wat je kunt doen zodat die ontsteking eerder weggaat?

    Ik denk gewoon afwachten tot het vanzelf geneest..


    Stop wishing, Start doing..

    Oordruppels?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uh, neem elke 4 uur 2 paracetamols.


    Your make-up is terrible

    Niks, ik weet hoe het voelt, t is kut. Oordruppels werken wel, maar dat lost het niet op. Alleen sneller.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Toen ik oorontsteking had was ik 7 en het enigste wat ik deed was huilen en slapen x'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Toen ik oorontsteking had was ik 7 en het enigste wat ik deed was huilen en slapen x'D


    Ik heb tot vorig jaar alleen maar oorontstekingen gehad, vanaf ik klein was en na een tijdje raak je gewend. :Y)


    ~ Jalexis takes over your world...

    oow arme jij ik heb dat ook heel vaak gehad en ik weet hoe kut dat is :( je moet gwn even naar de huisarts gaan en oordruppels vragen. verder als je gaat douchen ofzo ervoor zorgen dat er geen water in je oor komt. beterschap!(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Serophina schreef:
    Ik denk gewoon afwachten tot het vanzelf geneest..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Euh. Ik heb nooit iets gepakt voor een oorontsteking? Dat is na twee dagen vanzelf over gegaan. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Want ik heb lichte koorts erbij en ik hou het bijna niet van de pijn. Heb nu twee parcetamols in genomen en dat helpt wel...