• nja,.. ik moet dus een verslag gaan maken over IETS maar ik heb echt geen id waarover,.. hebben je misschien een idee,..? *pupy eyes* Het gaat om een onderwerp waar je info over moet opzoeke,. bijv. over Verkiezingen de PVV enzo, de gesteentecyclus of hoe je bijv, een portret maakt,.. (dit heb ik allemaal al gedaan)
    nja in ieder geval ,..Je zou me hier heel erg mee helpen,... xD

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 11:38 ]


    Only those who listen can hear

    uhh,..
    ik ga je topic volspamme met: weet ik veel!
    weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!
    xD


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    En gesprek met je mentor, een schooldag, een schoolvak waar je reflectie op geeft, open dag waar je bent geweest?


    Your make-up is terrible

    SinCity schreef:
    uhh,..
    ik ga je topic volspamme met: weet ik veel!
    weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!weet ik veel!
    xD


    Ohw sukkeltje,.. da kun je ook gew. tege me zeggen als je NAAST me zit ;D
    xD


    Only those who listen can hear

    Assassin schreef:
    En gesprek met je mentor, een schooldag, een schoolvak waar je reflectie op geeft, open dag waar je bent geweest?

    da kan niet bij ons op school het gaat meer over informatie over iets,.. bijv.Over de gesteente cyclus,.. of over hoe je een portret maakt...
    toch bedankt ;]


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)
    da kan niet bij ons op school het gaat meer over informatie over iets,.. bijv.Over de gesteente cyclus,.. of over hoe je een portret maakt...
    toch bedankt ;]


    Misschien kan je dat erbij zetten want wij weten natuurlijk niet wat voor opleiding je doet. Anders kan niemand je helpen.

    Ik moet daar wel altijd verslagen over maken en dat is saai.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien kan je dat erbij zetten want wij weten natuurlijk niet wat voor opleiding je doet. Anders kan niemand je helpen.

    Ik moet daar wel altijd verslagen over maken en dat is saai.

    dat lijkt mij ook heeeeel saai(A)
    (ik zit op dezelfde sgool:P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien kan je dat erbij zetten want wij weten natuurlijk niet wat voor opleiding je doet. Anders kan niemand je helpen.

    Ik moet daar wel altijd verslagen over maken en dat is saai.

    ja, das ind wel een goed idee,..was k vergete ,.. ;x


    Only those who listen can hear

    De belangrijkste filosofen van vandaag en morgen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    doe het over een bepaald tak van muziek ofzo?

    alles waarvoro je je interesseert is mogelijk denk ik, is een verslag over quizlet ook mogelijk? ;D


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    doe het over een bepaald tak van muziek ofzo?

    alles waarvoro je je interesseert is mogelijk denk ik, is een verslag over quizlet ook mogelijk? ;D

    Ja, doe een verslag over Q(krul) Of over een concert of festival waar je eens bent geweest.
    Moet het echt een verslag zijn over iets wat je gedaan hebt? Anders kan je ook nog over je favoriete band/zanger doen.


    To live would be an awfully big adventure

    Hoe een stijltang in elkaar zit.
    Nee, lol. Maar, dat is een goeie vraag. Ik ben ook altijd vet slecht in dat soort dingen verzinnen.
    Toen uiteindelijk ging ik het maar doen over kinderen met een 'beperking' zoals ADD, ADHD, PDD-NOS en zo, omdat daar veel over te vertellen is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    misschien moet je even kijken op verslagen sites?
    zoals bv www.verslagenmaken.nl

    Hier kun je misschien onderwerpen vinden waarover je het kan doen

    Ik had het over BDSM gedaan, maar weet niet of je dat kan maken.
    Anders: Graffiti? Dat is op zich wel boeiend vind ik :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien over het lekkere warme weer :p

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 12:01 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.