• Mán wat worden wij onbeschoft zeg! Ik moest net na school even na de winkel, op een gegeven moment kwam er dus een vrouw aan gelopen. De vrouw wou een zak cheese onion chips, maar kwam er niet bij. Ze begon helemaal te schelden en te vloeken en ging uiteindelijk óp het schap staan, en gooide daarna de zak chips in haar mandje. Ik moest er stiekem wel om lachen, het was een vrouw van rond de 60. Maar ze kon ook gewoon even aan een medewerker vragen om die zak chips, ipv óp een schap te gaan staan.
    Anyway, zien jullie ook wel eens onbeschofte mensen? Tell me!

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Wanderer schreef:
    (...)
    Tja. Bij ons hebben ze wel behulpzame medewerkers ofzo? ;D

Het heeft niet echt iets met behulpzaamheid te maken, maar soms zijn er gewoon geen medewerkers in de buurt en dan vind ik het een beetje overdreven om de winkel te doorkruisen voor één zakje chips.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Oudjes zijn heel vaak onbeschoft, maar als je weer onbeschoft tegen hun doet is 't ook niet goed. Maar bij zebrapaden en zo rijden ze ook vaak door. XD

live the life you love

Ik vind dit niet zo'n erg voorbeeld.
    Maar jah, oud volk zegt wel iets over de jeugd, maar zelf vallen ze ook in gebreke.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Defender schreef:
    haha, lol.

ik vind het altijd zo onbeschoft als de bus helemaal vol is en een persoon de zitplaats naast zich bezet houd door er zijn/haar tas op te leggen :']

None but ourselves can free our minds.

17 schreef:
    (...)
    Het heeft niet echt iets met behulpzaamheid te maken, maar soms zijn er gewoon geen medewerkers in de buurt en dan vind ik het een beetje overdreven om de winkel te doorkruisen voor één zakje chips.

Ja, ik snap je wel, maar toch zou ik niet op een schap gaan klimmen. Maar luister maar niet naar mij, ik weet niet hoe het is om klein te zijn en een zak chips te moeten kopen (:

nou het lijkt wel of de gehele Nederlandse bevolking minder attent wordt, er worden minder kerstkaarten verstuurd, mensen zeggen op straat niet meer gewoon hallo enz. in Italië en warme landen doen de mensen dit wel gewoon.. Ach ik ben niet zo dol op Nederlanders ;p

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Haha lol.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Wanderer schreef:
    (...)
    Ja, ik snap je wel, maar toch zou ik niet op een schap gaan klimmen. Maar luister maar niet naar mij, ik weet niet hoe het is om klein te zijn en een zak chips te moeten kopen (:

Ja ik dus wel (:
    Met mijn 1.56 heb ik al heel wat maniertjes moeten verzinnen om bij het gewenste object te komen haha.

heriotza schreef:
    nou het lijkt wel of de gehele Nederlandse bevolking minder attent wordt, er worden minder kerstkaarten verstuurd, mensen zeggen op straat niet meer gewoon hallo enz. in Italië en warme landen doen de mensen dit wel gewoon.. Ach ik ben niet zo dol op Nederlanders ;p

Italianen zijn juist zo ongastvrij als het maar kan :8
    Ik mag ze écht niet.

17 schreef:
    (...)
    Ik mag ze écht niet.

Normaal hou ik er niet van om over één kam te scheren, maar idd. Alle italianen die ik ken zijn echt vreselijk arrogant.. :S

Wanderer schreef:
    (...)
    Normaal hou ik er niet van om over één kam te scheren, maar idd. Alle italianen die ik ken zijn echt vreselijk arrogant.. :S

Haha ja, degene die ik tegen ben gekomen en die bij ons op de uitwisseling kwamen, hoop ik nooit meer te zien :'D

jongen, soms moet ik bij zo'n stoplicht wachten op weg naar school en die rij is laaaaang.
    maar we komen dus van 2 kanten, mensen aan de overkant willen er ook langs..
    Dus daarom is er lijn gemaakt vna 'blijf ajb aan rechterkant zodat mensen tegneover er ook nog langs kunnen'

Maar nee hoor, die gasten halen iedereen in en gaan vooraan staan met hun dikke kont aan de linke kant en als het dna groen wordt krijg je botsingen.
    Asoooo's.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

17 schreef:
    (...)
    Ik mag ze écht niet.

Nou, bedankt :<
    Toen ik bij mijn familie in Italië was, kon je in die stad bij wijze van spreken gewoon bij bijna iedereen binnenkomen, enkel de mensen in de grote steden zijn ongastvrij.

[ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:11 ]

17 schreef:
    (...)
    Ik mag ze écht niet.

oja dat is waar, ze zijn heel onbeschoft, maar het was een voorbeeld, Italianen groeten elkaar wel op staat^^

Interdum lacrimae pondera vocis habent

YouAMD schreef:
    (...)

Nou, bedankt :<
    Toen ik bij mijn familie in Italië was, kon je in die stad bij wijze van spreken gewoon bij bijna iedereen binnenkomen, enkel de mensen in de grote steden zijn ongastvrij.

Sorry.