• Iemand had de schoolsite gehackt en gekeken bij wie we in de klas kwamen. Gelukkig kom ik niet bij mijn aardsvijand in de klas, maar wel bij Dion. Je zult nu denken: wie is dat?
    Dat is een jongen waar iedereen van zeker is dat ik op hem ben. Maar dat ben ik niet
    want ik heb daarnet keihard staan janken( en niet van geluk)

    Plak een sticker op je hoofd met ik bent niet op Dion! xD
    Nee dat is flauw van mij... Gewoon zoveel mogelijk opmerkingen negeren of rustig zeggen dat je niet op hem bent. Dat komt veel eerlijker over dan als je overstuur gaat staan krijsen..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Plak een sticker op je hoofd met ik bent niet op Dion! xD
    Nee dat is flauw van mij... Gewoon zoveel mogelijk opmerkingen negeren of rustig zeggen dat je niet op hem bent. Dat komt veel eerlijker over dan als je overstuur gaat staan krijsen..
    die 1e tip is wel handig :P
    Maar idd, ik heb mijn vriendinnen al zover gekregen om niet te denken dat ik op hem ben

    Mooi zo! Verder weet ik het ook niet echt.. Denk die Dion trouwens ook dat jij op hem bent?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mooi zo! Verder weet ik het ook niet echt.. Denk die Dion trouwens ook dat jij op hem bent?
    Ugh, ik hoop het niet. Maar mijn vriendin is bevriend met zijn halfzusje en die heeft vast der smoel voorbij gepraat

    Da's niet zo handig nee..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nee idd, maar ik overleef het wel hoopik