Ik heb zojuist de raarste droom ooit gehad...
Ik was in een rare alternatieve winkel met mijn vriendje, want ik was een meisje, haha. We keken kleren ofzo en toen liepen we ineens door een balzaal. Er waren mensen in hele rare kleding, maar de zaal was net een versierde gymzaal die huge was en er was bijna niemand. Toen zag ik ineens het meisje dat ik leuk vind langs lopen met een jongen, ook naar de balzaal en toen werd ik jaloers, haha. Maar toen werd ik afgeleid door mijn moeder in een ochtendjas die met een kop thee voorbij liep. Mijn vriendje was ineens weg en ik was de lang verloren zoon ofzo, die er nooit was geweest. Dus ging ik met mijn moeder mee naar een soort koepeltje met ramen waar we thee gingen drinken. Mijn moeder stond op om nog meer thee te halen en toen moesten we weg, zei mijn vader. We gingen in een hele kleine auto met mijn zusje erbij. En we waren meteen op de weg, haha. Mijn vader reed steeds bijna de afgrond in en reed bijna fietsers aan. Toen zei ik tegen mijn vader: 'Je weet toch dat we op het fietspad rijden?' Maar terwijl ik dat zei, besefte ik dat we op een fiets zaten. En toen werd ik wakker.
Dat was zo vreemd.
[ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 9:40 ]
You're all I need