• oke ik vind dus echt dat er zoveel mensen zich aanstellen van dan starten ze een topic van IK BEN LELIJK en het enigste wat ze willen is dat iedereen zegt nee je bent vet knap enzo O_< dus gewoon aandacht tekoort ofzeu.. Of uhhm ze starten een topic van OMG ZIJ IS ZO KNAP en dan zo foto van haarzelf O.o maar oke dat vind ik dus x'D en jullie?!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    jaaaa ! idd

    dikke aanstellerij ofsu ^^

    ikhaatdat :((


    Gilles (ll)

    En bedankt o.O


    I do not hook up.

    OMG ja idd.
    ik vind dat echt aandacht te kort,je weet zelf ook wel dat mensen heus niet gaan zeggen : je bent idd heel lelijk!
    ik bedoel DENK NA! dat gaan ze heus nier zeggen :S
    &Billneukerx3
    Hoezo en bedankt?
    heb jij zo'n topic geopent,?
    dan weet jij heuswel hoe mensen daar op gaan reageren :S:S


    don't Worry...Be gay.

    Nee hoor ik ben hartstikke onzeker want nouja ik weet niet of jij weet hoe het voelt als iedereen elke dag tegen je zegt dat je lelijk bent of ze je k*nker emo noemen of teef daar voel je je echt niet goed door hoor!


    I do not hook up.

    OMG ja idd.
    ik vind dat echt aandacht te kort,je weet zelf ook wel dat mensen heus niet gaan zeggen : je bent idd heel lelijk!
    ik bedoel DENK NA! dat gaan ze heus nier zeggen :S
    &Billneukerx3
    Hoezo en bedankt?
    heb jij zo'n topic geopent,?
    dan weet jij heuswel hoe mensen daar op gaan reageren :S:S

    jaah ze heeft zo een topic geopent
    de titel : ik ben lelijk


    Gilles (ll)

    ^^ idd met myn patries eens


    We can only learn to love by loving.

    Nee hoor ik ben hartstikke onzeker want nouja ik weet niet of jij weet hoe het voelt als iedereen elke dag tegen je zegt dat je lelijk bent of ze je k*nker emo noemen of teef daar voel je je echt niet goed door hoor!

    Dat begrijp ik ook wel.
    maar dan blijft het dom dat je dan gelijk zo'n topic gaat openen met Ik ben lelijk.