• oke ik vind dus echt dat er zoveel mensen zich aanstellen van dan starten ze een topic van IK BEN LELIJK en het enigste wat ze willen is dat iedereen zegt nee je bent vet knap enzo O_< dus gewoon aandacht tekoort ofzeu.. Of uhhm ze starten een topic van OMG ZIJ IS ZO KNAP en dan zo foto van haarzelf O.o maar oke dat vind ik dus x'D en jullie?!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    jaaaa ! idd

    dikke aanstellerij ofsu ^^

    ikhaatdat :((


    Gilles (ll)

    En bedankt o.O


    I do not hook up.

    OMG ja idd.
    ik vind dat echt aandacht te kort,je weet zelf ook wel dat mensen heus niet gaan zeggen : je bent idd heel lelijk!
    ik bedoel DENK NA! dat gaan ze heus nier zeggen :S
    &Billneukerx3
    Hoezo en bedankt?
    heb jij zo'n topic geopent,?
    dan weet jij heuswel hoe mensen daar op gaan reageren :S:S


    don't Worry...Be gay.

    Nee hoor ik ben hartstikke onzeker want nouja ik weet niet of jij weet hoe het voelt als iedereen elke dag tegen je zegt dat je lelijk bent of ze je k*nker emo noemen of teef daar voel je je echt niet goed door hoor!


    I do not hook up.

    OMG ja idd.
    ik vind dat echt aandacht te kort,je weet zelf ook wel dat mensen heus niet gaan zeggen : je bent idd heel lelijk!
    ik bedoel DENK NA! dat gaan ze heus nier zeggen :S
    &Billneukerx3
    Hoezo en bedankt?
    heb jij zo'n topic geopent,?
    dan weet jij heuswel hoe mensen daar op gaan reageren :S:S

    jaah ze heeft zo een topic geopent
    de titel : ik ben lelijk


    Gilles (ll)

    ^^ idd met myn patries eens


    We can only learn to love by loving.

    Nee hoor ik ben hartstikke onzeker want nouja ik weet niet of jij weet hoe het voelt als iedereen elke dag tegen je zegt dat je lelijk bent of ze je k*nker emo noemen of teef daar voel je je echt niet goed door hoor!

    Dat begrijp ik ook wel.
    maar dan blijft het dom dat je dan gelijk zo'n topic gaat openen met Ik ben lelijk.
    sorry hoor,maar ik vind dat echt zielig gedrag,maar dat is mijn mening^^
    mijn vriedin heeft dat ook,ik zei dat ze is goed in de spiegel moest kijken en hardop zeggen wat ze zien (niet :ik be lelijk ik ben dik) maar gwn eerlijk wat je zien,en positief,en nu heeft ze op msn een plaatje met : IK BEN NIET LELIJK!
    en ik raad jou aan om dat zelfde te gaan doen ^^


    don't Worry...Be gay.

    Ik zal niet zeggen dat ik het niet met je eens ben, maar dit topics is wel ruzie-zoekend?
    Ik kijk even of het goed gaan en anders gooi ik er een slotje op.
    Sorry

    ^^ Idd met myn Patries eens

    (...)
    Dat begrijp ik ook wel.
    maar dan blijft het dom dat je dan gelijk zo'n topic gaat openen met Ik ben lelijk.
    sorry hoor,maar ik vind dat echt zielig gedrag,maar dat is mijn mening^^
    mijn vriedin heeft dat ook,ik zei dat ze is goed in de spiegel moest kijken en hardop zeggen wat ze zien (niet :ik be lelijk ik ben dik) maar gwn eerlijk wat je zien,en positief,en nu heeft ze op msn een plaatje met : IK BEN NIET LELIJK!
    en ik raad jou aan om dat zelfde te gaan doen ^^

    Ja maar ik begrijp jullie ook wel!<3
    En je hebt ook wel gelijk..


    I do not hook up.

    Ik zal niet zeggen dat ik het niet met je eens ben, maar dit topics is wel ruzie-zoekend?
    Ik kijk even of het goed gaan en anders gooi ik er een slotje op.
    Sorry

    wat is hier ruzie zoekend aan :8
    das toch gwn dat mensen hun mening gaan zegge daar over


    Gilles (ll)

    Ja klopt, maar sommige mensen voelen zich quite aangesproken enzo. Maargoed we zien wel of het goed gaat ^^

    jw moet het ook gwn een keer proberen,Dan zal je zien dat die mensen niks weten van,een eigen styl hebben,
    en meestal schelden ze je ook alleenmaar uit omdat ze jaloers zijn -.-,en dan denken ze dat ze zo stoer en alles zijn:S maar het is pas ECHT stoer als je je zelf durft te zijn,en niet meeloopt met de rest :)


    don't Worry...Be gay.

    Amen. @ MISSxLIEFORD


    007

    ben het met bomm..eens.. kom op zeg..laat die genen lekker..iedereen is mooi... van binnen je binnen kant telt toch hoe je bent? uitelijk tel ook mee maar het meestej hoe je bent..en of je aardig bent ofzoo..niet hoe je der uit ziet..iedereen is andersa laat elkaar lekke gaan,met wat je wilt..


    Some angels have no wings.