• ik heb een **** kut voorhoofdholte ontsteking en daardoor ben ik al best wel lange tijd ziek. vandaag begon juist goed, ik sliep deze nacht eindelijk eens een keer goed en werd uit mezelf rond 7 uur wakker. Ik dacht nu gaat alles weer even zoals het hoort en ik ga weer hele dagen naar school. nou mooi niet dus op school ging het mis. ik had een natuurkunde toets het eerste uur, en ik kon me helemaal niet concentreren. als ik wat moest meten was ik het cijfer meteen helemaal vergeten. en toen begon ik ook nog te janken in de klas! mijn make-up was uitgelopen dus ben ik naar de wc gegaan, nou ik zag eruit als een zombie >.< ik heb de toets wel afgemaakt, dat móést gewoon van mezelf alleen heb ik nu waarschijnlijk een 4 ofzo. hier kan ik dus zo boos om worden he. :(:(:(:(


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gelukkig bestaan voor dat soort situaties de herkansingen. Beterschap!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    als je het uitlegt aan de leraar zal het wel goed komen, je mag dan vast nog wel herkansen. :)
    beterschap!


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    ik krijg weer moed_O_
    thank you girls (flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    ik krijg weer moed_O_
    thank you girls (flower)

    You welcome ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ach goshie.. Zoals wat de andere al zeggen; je mag het vast herkansen en beterschap!
    En misschien staat uitgelopen mascara je wel :#


    Be the change you want to see in the world

    Montetje schreef:
    Ach goshie.. Zoals wat de andere al zeggen; je mag het vast herkansen en beterschap!
    En misschien staat uitgelopen mascara je wel :#

    ................
    niet dus momo xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aah,dat is niet leuk ]:
    Beterschaap(flower)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Je mag vast nog wel eens herkansen. (:
    En aangezien je vannacht al goed hebt geslapen gaat het dus al wel beter, toch? Dan zal je binnenkort wel helemaal genezen zijn.
    Everything 's gonna be OK. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat school betreft komt het vast wel goed, scholen hebben daar natuurlijk wel begrip voor.

    Maar voor jouzelf is het erg vervelend. Beterschap!


    ars moriendi

    Dat had ik dus ook he O.o En dat is dus echt niet leuk. Maar ik wilde naar school, omdat ik anders nog 2 tot 3 weken thuis moest blijven en dat mocht niet van mezelf. Bij mij ging het gelukkig wel goed :')
    En nog heel veel beterschap dan.


    To live would be an awfully big adventure

    ik heb gelukkig binnenkort vakantie
    dank jullie wel allemaal!! <333(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Miauw schreef:
    Gelukkig bestaan voor dat soort situaties de herkansingen. Beterschap!


    We accept the love we think we deserve.