• Ik liep net naar buiten, om de konijntjes nog een keer water te geven ^^. En toen opeens, ik was helemaal achterin de tuin (best een grote tuin.) En ik keek zo naar voren, en toen zag ik een hoofd. serieus, en die keek me aan. Toen liep ik erheen, en toen opeens Poef, was ie weg.
    Maar dat was echt ZO eng omfg, echt niet grappig gewoon :/

    iemand anders zoiets gehad?

    Haha :') Nee


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eng, heb ik nog nooit meegemaakt


    (Be)lieve in (you)rself

    Primrose schreef:
    Haha :') Nee


    Dude! het was niet grappig -headslam-(cat)

    Ja met een spiegel , ik keek erin en had echt iets van ; what the fock gebeurd er ? dus ik liep er heen ... en poef! weg.

    ZO freakyy!


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Lol, eng! Ik zie ook weleens rare dingen, maar dan zie ik gewoon iets anders dat lijkt op iets anders -volg je me nog?-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, lol.

    Arrow schreef:
    Lol, eng! Ik zie ook weleens rare dingen, maar dan zie ik gewoon iets anders dat lijkt op iets anders -volg je me nog?-


    Jaa, maar dat heb ik ook wel eens. Maar dit leek ook niet op iets anders, want het was opeens weg. ._.

    Eng O.O


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Een keer in de wasmachine, toen ik had een foto gemaakt. Helaas is die spoorloos verdwenen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Face it, jij bent de nieuwe kandidaat voor de volgende Saw film :P
    Ik zal je missen.

    Ik zag dat soort dingen altijd, maar niet meer sinds ik me ervoor afgesloten heb.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik had mijn grote lamp in mijn kamer uitgedaan en mijn lamp naast mijn bed ook, maar ik had de lamp op mijn bureau aangelaten. Dus ik stond op en deed de lamp uit en toen keek ik in het spiegeltje op mijn bureau en zag ik een heel eng gezicht naast de mijne (nee ik was het niet zelf) en dat gezicht zat op dezelfde hoogte als mijn raam, dus ik schrok me de pleures want ik had mijn gordijn neit dichtgedaan maar toen ik me omdraaide naar het raam zag ik daar niets. Maar dat gezicht was van een man ofzo en hij keek echt eng --'


    Me so good.

    Grieving schreef:
    Face it, jij bent de nieuwe kandidaat voor de volgende Saw film :P
    Ik zal je missen.

    Ik zag dat soort dingen altijd, maar niet meer sinds ik me ervoor afgesloten heb.


    Bwhaha, behalve dat bij Saw, de mensen ook werkelijk bestaan, en niet opeens in het niets verdwijnen :S

    reyon schreef:
    Haha. (:


    Dude ik zeg niet grappig, en dan gaan mensen lachen.
    Ik heb nog steeds hartkloppingen. (cat)

    Gun schreef:
    Een keer in de wasmachine, toen ik had een foto gemaakt. Helaas is die spoorloos verdwenen..
    Die foto had ik gezien toen D: ahmagawd dat was echt raar.


    I live for the applause, you will die for it.