• Mijn beste vriendin sliep vannacht bij mij, en we gingen voor de grap geesten oproepen. -Glaasje draaien- Het was 12 uur ongeveer. We zetten een aantal kaarsen om ons heen, en hadden een ouija-bord. We zetten het glas in het midden, en begonnen vragen te stellen. Er gebeurde niets, dus we dachten; 'Oh, het werkt niet.' Maar toen begon het glas te bewegen. We stelden snel de vraag: 'Geest, bent u hier?' Het glas bewoog zachtjes naar Ja, en we deden zelf niks. We verschoten, en lieten het glas los, en gooide het glas kapot. We rende de kamer uit, en kropen snel in bed.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Daar geloof ik niet in. ^^
    't lijkt me wel geinig om te doen hoor, en dan iedereen te laten schrikken. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Deserted schreef:
    Daar geloof ik niet in. ^^
    't lijkt me wel geinig om te doen hoor, en dan iedereen te laten schrikken. :3

    haha is het ook. We laten elkaar ooit verschieten als we erover praten. Meestal krijg ik dan een hartverzakking. :x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BloodyGum schreef:
    Laat die arme doden toch ook met rust xD


    ars moriendi

    Poseidon schreef:
    Ik vind het eigenlijk terecht dat je je kapot geschrokken bent, je moet niet voor de grap glaasje draaien, je moet weten wat je doet en wat het aan kan richten.

    Daaaaamn gurl.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    je weet toch dat je die geesten eerst moet wegsturen voor je loslaat he? nu zitten ze lekker vast in je huis. wacht maar, je zult nog van hen horen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    je weet toch dat je die geesten eerst moet wegsturen voor je loslaat he? nu zitten ze lekker vast in je huis. wacht maar, je zult nog van hen horen.

    Moet k nou bang zijn dan?:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dudes omg
    2 vriendinnen en ik hebben dat zovaak gedaan toen met Uri Geller. Ja, het glas bewoog. so fucking what lawl. Je zal wel onbewust aan het duwen zijn. Glaasje draaien is niet slecht ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:32 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Razac schreef:
    dudes omg
    2 vriendinnen en ik hebben dat zovaak gedaan toen met Uri Geller. Ja, het glas bewoog. so fucking what lawl. Je zal wel onbewust aan het duwen zijn. Glaasje draaien is niet slecht ofzo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Moet k nou bang zijn dan?:Y)


    het is te zien. ze gaan wss gwn wat kattekwaad uithale, jeweetwel, 's nachts geluiden maken, of door je kamer gaan (dan kan je die in je speigel zien, doodeng, daarom draai ik nu altijd mijn spiegel weg 's nachts) of dingetjes omvergooien :) bij mij zweeft er gwn doodleuk n man rond 's nachts, en erg veel doet hij niet; maar dat komt omdat hij er altijd al was. de geesten die jij opgeroepen hebt, zijn wss wat erger; er komen idd enkel slechte geesten daarop af.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Razac schreef:
    dudes omg
    2 vriendinnen en ik hebben dat zovaak gedaan toen met Uri Geller. Ja, het glas bewoog. so fucking what lawl. Je zal wel onbewust aan het duwen zijn. Glaasje draaien is niet slecht ofzo.

    We zijn geen dudes xd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Grizzly schreef:
    (...)

    het is te zien. ze gaan wss gwn wat kattekwaad uithale, jeweetwel, 's nachts geluiden maken, of door je kamer gaan (dan kan je die in je speigel zien, doodeng, daarom draai ik nu altijd mijn spiegel weg 's nachts) of dingetjes omvergooien :) bij mij zweeft er gwn doodleuk n man rond 's nachts, en erg veel doet hij niet; maar dat komt omdat hij er altijd al was. de geesten die jij opgeroepen hebt, zijn wss wat erger; er komen idd enkel slechte geesten daarop af.

    Lol nee, ben echt niet bang. ;p


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    We zijn geen dudes xd
    haha ja weet ik xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Laat je niet bang maken,
    waarschijnlijk heb je onbewust toch dat glas aangeraakt ofzo xd

    ik vind het eng, dus ik zou het sowieso nooit uitproberen;p


    Me so good.

    Serieus, dat soort dingen moet je ook niet doen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.