• Verhaallijn nog niet bekend, die moet ik nog even maken uit de ideeën die ik heb.

    Het gaat iig over een nieuwe Glee club, nadat de andere allemaal afgestudeerd zijn. Deze bestaat ook uit twaalf leerlingen en ze gaan ook mee doen met Nationals.

    Ik wil er ook van die leuke gebeurtenissen in doen en bepaalde artiesten in een week laten komen, savvy?

    Rollen
    x 5 meisjes uit Glee
    x DontKnowWhy x MOCMOC x Courtesan x BKCP x Armistice
    x 5 jongens uit Glee
    x xSnoepjex x Courtesan x xSnoepjex
    x Nieuwe lerares/leraar voor Glee
    x Vijandige Glee club leden
    x BKCP

    Informatie
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Nationaliteit: Niet allemaal uit een ander land, ook gewoon Amerikaanse
    Uiterlijk: Van een bekend persoon, zodat ik een andere foto bij de proloog kan zetten
    Karakter: Gewoon in het kort, zodat ik weet hoe die persoon is. Een beetje verschillend allemaal
    Hobby's:
    Zangstem: Heel goed, gewoon, niet zo goed. WEES ORIGINEEL!
    Fan van:
    Extra:

    Sommige rollen zal ik koppelen als vriendje en vriendinnetje, maar die kies ik wel zelf. (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Nog 6 rollen!

    2 meisjes
    4 jongens

    Ik heb dus geen rol?

    BKCP schreef:
    (...)
    Ik heb dus geen rol?


    Weet ik nog niet, eventjes kijken. (:

    - Oh jezus ik beet op een snoepje en er kwam heel vies spul uit, gadver.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    Weet ik nog niet, eventjes kijken. (:

    - Oh jezus ik beet op een snoepje en er kwam heel vies spul uit, gadver.

    Believe me. Het was een Smekkie in alle Smaken (;


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Jongen uit Glee
    Naam: Daniel
    Achternaam: Horatio
    Volledige naam: Daniel Mitchell Horatio
    Nationaliteit: Half italiaans, half amerikaans.
    Uiterlijk: Daniel -Giannis Tsimitselis-
    Karakter: Hij is eigenlijk een echte nerd. Hij is snel verlegen en vrij stil. Hij observeert meer dan dat hij echt met mensen praat. Meiden die zien echter alleen maar het 'mysterieuze', terwijl hij helemaal niet mysterieus is. Mensen die benaderen hem niet snel, juist omdat hij zo stil is, en dat maakt hem wel eens onzeker. Als je echter met hem praat, dan opent hij zich snel en is hij een aardige en lieve jongen. Hij is een luisteraar, geen prater.
    Hobby's: Drummen. Hij is een drummer en hij is er goed in. Wat is er nou beter om je frustraties af te reageren dan even goed drummen?
    Zangstem: Hij heeft een vrij goede zangstem. Hij is laag en heeft een mooie vibrato, maar zijn stem is al redelijk snel overbelast. Hij waagt zich niet aan nummers waarvan hij weet dat ze te hoog gegrepen zijn.
    Fan van: Andrea Bocelli. Ook vindt hij Bruna Mars een goede artiest. The Golden Earrin' gaat er bij hem ook makkelijk in, net als The beatles. Echt artiesten die hem met de paplepel ingegoten zijn.
    Extra: Daniel is een regelrechte idioot als het aankomt op met meisjes omgaan. Hij is er slecht in en begint vaak te stotteren en te blozen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Pirates schreef:
    (...)

    Weet ik nog niet, eventjes kijken. (:

    - Oh jezus ik beet op een snoepje en er kwam heel vies spul uit, gadver.

    Oh, oké. (:
    Haha, gebeurt mij wel vaker. Sindsdien geen onbekende snoepjes voor mij. :'D

    Nieuwe rollen - wel kleinere rollen
    De leden van de vijandige Glee club, een soort Vocal Adrenaline


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe nog een jongen! :')

    Rol:
    Jongen uit Glee, Rick wilt liever op de achtergrond blijven. Dus hij is een beetje een buitenbeentje.
    Naam:
    Rick.
    Achternaam:
    Dolley.
    Volledige naam:
    Rick Dolley.
    Nationaliteit:
    Miami
    Uiterlijk:
    Dit is Mitchel Musso
    Karakter:
    Aardig, slim, liefdevol en zelfstandig.
    Hobby's:
    Gitaar spelen, zingen, sporten.
    Zangstem:
    Rick heeft een geweldige zangstem alleen is hij er zelf net achter gekomen, hij zingt dus nog niet zo lang...
    Fan van:
    The Beatles.
    Extra:
    Rick komt van Miami af, hij heeft een lastig leven achter de rug. Zijn moeder is overleden bij een auto - ongeluk en hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, Rick heeft het namelijk zelf meegemaakt. En hij voelt zich nog steeds schuldig omdat hij niets had kunnen doen. Met zijn vader gaat het ook niet goed, hij drinkt de hele tijd. En Rick voelt zich fijner op school thuis, dan in zijn eigen huis.


    They were never in fact homeless

    Pirates zei
    (...)

    - Oh jezus ik beet op een snoepje en er kwam heel vies spul uit, gadver.


    Iewll, lijkt me echt vies! xD


    They were never in fact homeless

    Ik ga nog een jongen invullen ;3

    Rol: Jongen
    Naam: Nick Michael
    Achternaam: Green
    Volledige naam: Nick 'Michael' Green
    Nationaliteit: LA
    Uiterlijk: Liam Payne Nick heeft blond haar dat altijd Justin Bieberig zit. Hij heeft bruine ogen en is 1.78 m. Hij draagt graag merkkleding en geeft veel om zijn uiterlijk. Hij is erg geliefd bij de meisjes.
    Karakter: Nick is de grappenmaker van de school en doet alles wat hij zelf wil.
    Hobby's: Zingen, grappen uithalen.
    Zangstem: Een beetje zoals Usher. Mensen zijn vaak verbaasd als ze zo'n stem uit Nick horen komen.
    Fan van: Beyoncé, hij heeft stiekem zelfs een oogje op haar.
    Extra: Nick komt soms te laat bij de bijeenkomsten van de Glee club omdat hij dan moet nablijven..
    Status: Nick is de grappenmaker en daar staat hij ook om bekend op de school.


    Me so good.

    Rol: Meisje uit Glee.
    Naam: Vikky
    Achternaam: Crystal
    Volledige naam: Viktoria 'Vikky' Crystal.
    Nationaliteit: Ukraine, Maar is verhuisd naar Amerika 6 maanden na geboorte.
    Uiterlijk: Dit is Vikky Crystal, Ze heeft best veel foto's op DeviantART dus hopelijk is het geen probleem.
    Vikky heeft lang blond haar en mooie blauwe ogen, Ze heeft donkere lange wimpers en mooi gevormde wenkbrauwen.
    Ze draagt graag zwarte kleren maar ook graag kleuren, Ze heeft mooie handen.
    Karakter: Vikky is aardig tegen haar vrienden en helpt graag mensen, Ze heeft een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan iemand anders en als iemand pijn heeft zou ze het liefst ruilen met die persoon.
    Hobby's: Zingen, Dansen, Ze speelt al gitaar sinds haar 7de.
    Zangstem: De stem van Demi Lovato.
    Vikky heeft een mooie zangstem, Ze kan heel emotionele liedjes zingen, Maar ook rock liedjes.
    Fan van: Beyonce, Kiss, Escape the fate, Kerli, Lady Gaga, Steel Panther, Metallica, Christina Aguilera, Avril Lavigne.
    Extra: Vikky heeft autisme maar kan er goed mee omgaan, Ze word soms wat sneller boos maar dat geeft niet.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Rol: Meisje uit GLEE
    Naam: Jill
    Achternaam: Carter
    Volledige naam: Jill Louise Carter
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk: Jill heeft een normaal postuur en is rond de 1.70. Ze heeft een rond gezicht waar grote blauw ogen invallen, ze heeft blond geverfd krullend haar, van nature is het rood, maar sinds ze een hekel aan haar rode haar had, heeft ze het een aantal jaren geleden blond geverfd. Ook heeft ze een wat spitse neus en van nature heeft ze volle roze lippen. Jill mag dan wel cheerleader zijn, ze draagt haar cheerleaderpakje uitsluitend op trainingen, normaal zal je haar met jurkjes lopen in lichte pastelkleuren zoals babyblauw, lichtroze, lila of lichtgroen. Persoon op de foto is Candice Accola
    Karakter: Jill is een vrolijk en spontaan meisje, ze staat hierdoor dan ook wel bekend mee. Erg slim is ze niet, ze is 1 jaar blijven zitten en volgt voor vele vakken bijles. Ze is sportief en kan behoorlijk hebberig zijn, als ze iets ziet of iets wilt, gaat ze tot het bittere eind, want dan moet ze het ook echt krijgen.
    Hobby's: Buiten het zingen is ze ook dol op het spelen van piano. Ook is ze cheerleader en heeft ze het daar erg naar haar zin, buiten dit is ze erg creatief en is ze dol op het ontwerpen van kleding.
    Zangstem: Zoals die van Demi Lovato, ze heeft een stem die meer geschikt is voor rock, maar ze kan het ook makkelijk redden met ballads, pop en country, dance is niet echt haar stijl.
    Fan van: Jill is niet bepaald “fan” van iets, ze houdt van alle soorten muziekstijlen en heeft daarom niet echt een favoriete band of zanger, wel is ze dol op gossip girl.
    Extra: Jill haar ouders zijn allebei van oorsprong Amerikaans, maar sinds ze op vakantie waren in Canada en haar moeder daar 5 weken te vroeg weeën kreeg, is Jill in Canada geboren. Haar vader Michael is advocaat en haar moeder Elena is kleuterjuf, ze wonen in een redelijk groot huis. Ook heeft Jill een 19 jarige broer; Thomas, ze kunnen het redelijk goed vinden met elkaar.

    ~ Een mengeling van Brittany en Rachel

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:09 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zou ik een jongenstweeling mogen maken? :9~

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:15 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Zou ik een jongenstweeling mogen maken? :9~


    Tuurlijk! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vijandige Glee club leden - Jongen
    Naam: Auden
    Achternaam: Goodall
    Volledige naam: Auden Goodall
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk: Acteur Jake Gyllenhaal.Auden
    Karakter: De stoere kerel van de bende, grote mond, heeft een heel aparte mening en wil aan de top geraken met het zingen.
    Hobby's: Basketball
    Zangstem: "Getrainde" zangstem, hij zingt al van zijn 3jaar. & Heeft al vaak in een koor gezongen.
    Fan van: Jay-z
    Extra: Heeft 2 vaders. -als je begrijpt wat ik bedoel-

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:20 ]

    Rol: jongen uit GLEE
    Naam: Matt
    Achternaam: Sheer
    Volledige naam: Matthew Sheer
    Nationaliteit: Amerikaans, geboren en opgegroeid in Ohio
    Uiterlijk: Matt is geen lelijke jongen, maar ook niet bepaald knap, gewoon ertussen in. Hij heeft een normaal postuur en is 1.80 meter lang. Matt heeft groene ogen en in tegen stelling tot zijn broer, heeft hij als hij lacht geen kuiltjes in zijn wangen. Matt heeft donkerblond haar en draagt het liefst spijkerbroeken, shirts en sneakers, qua kledingstijl dragen ze dus vaak dezelfde dingen. Persoon op de foto is Cole Sprouse
    Karakter: Eigenlijk is Matt een hele gewone jongen, hij is niet slim, maar ook zeker niet dom. Ook sport hij wel wat in zijn vrije tijd en is hij behoorlijk sociaal.
    Hobby's: Matt is behoorlijk verslaafd aan het spelen van videogames, ook speelt hij graag basketbal en skaten vind hij ook leuk.
    Zangstem: Zoals die van Alex Goot
    Fan van: Matt is niet bepaald fan van 1 band of zanger.
    Extra: Matt is 15 minuten later geboren dan zijn broer Logan, hierdoor is hij de jongste thuis. Matt zijn ouders zijn gescheiden waardoor Matt en Logan bij hun vader wonen.

    Rol: jongen uit GLEE
    Naam: Logan
    Achternaam: Sheer
    Volledige naam: Logan Sheer
    Nationaliteit: Amerikaans, geboren in Ohio.
    Uiterlijk: Logan is een normale jongen, met een gewoon postuur. Hij is rond de 1.78 en heeft donkerblonde haren en groene ogen. Als hij glimlacht, zal men een witte rij met tanden zien en heeft hij kuiltjes in zijn wangen. Het liefst draagt Logan gewone spijkerbroeken, met vesten of simpele shirts gecombineerd met een paar sneakers. Ook heeft Logan lichte sproeten. Persoon op de foto is Dylan Sprouse. Links is Matt, rechts is Logan.
    Karakter: Logan is zeker niet de meest sportieve van de tweeling, hij sport soms wel wat, maar je kan hem zeker niet sportief noemen. Wel is hij virtuoos en speelt hij gitaar, hij is wel de slimme van de tweeling en weet overal wel een oplossing voor, ook kan hij een tikkeltje eigenwijs zijn en is hij erg spontaan.
    Hobby's: Het liefst speelt Logan in zijn vrije tijd gitaar, maar ook vind hij het leuk om samen met zijn broer videogames te spelen of te gaan skaten in het park.
    Zangstem: Zoals die van Tyler Ward
    Fan van: Van alles wel wat.
    Extra: Logan is de oudste van de tweeling en samen wonen ze bij hun vader, John

    ~ Matt lijkt behoorlijk wat op Puck, Logan wat meer op Finn, hoewel ze allebei ook wel wat weghebben van Artie

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.