• er was iemand op school, en ik ging met haar om en ik vertrouwde haar enzoo. En toen ging zij, Y, tegen A zeggen dat ik raar tegen haar deed samen met M en K. Maar de dag erna heeft Y niks tegen mij gezegd, alleen via M, die dus dingen aan mij moest vragen van haar.
    Ik heb haar 's avonds een sms gestuurd met; Als jij een probleem met mij heb, moet je naar mij toe komen en niet dingen gaan vragen aan anderen wat voor mij bedoeld is.

    Y heeft niet gereageerd. En toen kwam ik gister op school. Ik gym niet mee door een blessure, maar ik zag haar steeds achter M aanlopen, praten tegen hem en dan de hele tijd mijn kant op kijken. M vertelde mij later, dat ze zat te vertellen dat ik stook tussen haar en anderen, wat dus niet waar is, omdat ik haar ook niet zwart heb gemaakt.

    Toen heb ik haar in de pauze nog een bericht gestuurd waar in stond; Ik zeg het nog een keer. Als je een probleem met mij heb, moet je naar mij toekomen en niet schijnheilig over mij gaan lullen tegen anderen of achterbaks doen.

    Ook daar heeft ze niet op gereageerd.
    Na schooltijd stond ik bij een tafel met een paar vrienden, en toen stond zij mij te negeren, iets waar ik dus niet tegen kan, en stond ze over mij te lullen. Toen ze doorkreeg dat ik het ook hoorde en wist dat het over mij ging stond ze me schijnheilig aan te kijken. Ik heb toen tegen haar gezegd; Flikker toch een eind op, schijnheilig k*twijf. En toen zei zij: Nou sorry hoor, en liep ze weg.,

    En nu schijnt het dus dat ze bang voor me is. Like, ik snap niet wat ik fout deed? Ik heb haar toch geen reden gegeven om bang voor mij te zijn?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ze kan gewoon niet tegen gescheld?


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ze kan gewoon niet tegen gescheld?


    geen idee.
    maar als ik zeg maar ruzie zoek met iemand, zal ik dat ook gewoon toegeven,
    zij is iemand die altijd vind dat een ander de schuld heeft,'
    en ik had er nu niks mee te maken eigenlijk, totdat zei over mij begon><


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik kan er ook echt niet tegen als iemand me negeert ><


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    Ik kan er ook echt niet tegen als iemand me negeert ><


    maar ik vertrouwde haar, en zij wist dat dus, Ze wist zelfs de reden daarvan...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Misschien weet ze gewoon zelf ook al dat ze fout zit en ontwijkt ze je daarom? Ik vind het iig erg laf van haar, want ze lokt je uit, dus moet ze dan ook zo stoer zijn om je dan onder ogen te komen. ;o

    Ecstasy schreef:
    Misschien weet ze gewoon zelf ook al dat ze fout zit en ontwijkt ze je daarom? Ik vind het iig erg laf van haar, want ze lokt je uit, dus moet ze dan ook zo stoer zijn om je dan onder ogen te komen. ;o


    ik zie haar nu 2 weken niet dan, maar ze is zo triest dat ze me ook blokkeerd, en verwijderd van hyves enzoo..><


    Stop holding me under and let me breathe.