• Want ik verveel me nu al en het is pas acht uur, en ik ga niet om half 9 al slapen. 8D

Ik zoek een film die ik dus kan downloaden en dan straks kan kijken.

Geen romantische komedie of horror. Het liefste fantasy, thriller of actie.

Het mag op zich ook wel een komedie zijn ofzo, maar dan wel echt een goede waar ik mee kan lachen. (:

Kom maar op met die handel! (nerd)

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik zoek ook een goede film.. Alleen ik heb bijna alles al gezien '-.-
    *kuch*

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Spannend maar geen horror?
    Eh, 1408?

Has no one told you she's not breathing?

Never mind, ik ga toch al Zorro kijken. - verslaving 8D

Big girls cry when their hearts are breaking

X-men Origins: Wolverine :9~

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Ik zoek ook een spannende film want ik verveel me ook..

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

twilight saga :3 (niet erg orgineel, maar wel leuk)

"Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

Grizzly schreef:
    X-men Origins: Wolverine :9~

Nee.. De X-men trilogie. I love Pyro <3.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Clash of the Titans, Iron Man 2, Robin Hood, Kick Ass, 2012, Avatar, Inkheart, Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Pirates of the Caribbean: Dead men’s chest, Pirates of the Caribbean: At world’s end, The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, The Lord of the Rings: The Two Towers, The Lord of the Rings: The Return of the King, Eragon, G.I.Joe The Rise of Cobra, X-men origins: Wolverine, X-men, X2, X-men: The Last Stand, Spiderman 1, Spiderman 2, Spiderman 3, The Fantastic 4: Rise of Silver Surfer, The Fantastic Four, Hellboy, Hellboy 2: The Golden Army, Elektra, Iron-Man, Ghost-Rider, DareDevil, Tomb Raider, Tomb Raider: The Cradle of Life, The Journey to the Center of Earth, The Mummy, The Mummy Returns, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, Final Destination 1, Final Destination 2, Final Destination 3, Cloverfield, Hancock, I am Legend, I Robot, The Day After Tomorrow, Godzilla, Jumper, Dude where’s my car?, National Treasure, National Treasure: Book of Secrets, Harry Potter en de Vuurbeker.

I live for the applause, you will die for it.