• ik kan de webcam maar niet vinden. Ik wil graag een foto nemen. wie weet het zo ongeveer. Het is trouwens met windows 7.

    Dan moet je in je menu cam in tikken en dan moet je het wel weten te vinden.


    Love sheds light one the darkest of times

    Omg, ik had dat ook op mijn laptop, lol. Maar ik ben vergeten hoe ik dat heb gedaan.. sorry :')

    Naar alle programma's gaan..


    Olive

    Als je naar al je programma's gaat kan je ook op zoeken klikken/in het zoekbalkje wat intypen.. Als je dan gewoon; webcam, of cam of zo iets intypt kom je uit op dat programma (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hahaha dat vraag ik me ook af dus!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ligt aan je merk laptop, de meeste leveren wel software mee, je moet letten op het woord 'Cam' of 'Webcam', bij dell heet het 'Dell Webcam Central', je moet maar kijken hoe die troep bij jou heet :P

    euhm,, ik heb er gewoon een bij gekocht die zit niet ingebouwd. maar ik moet dan altijd bij deze computer kijken. en anders ga je gewoon bij start en dan zoeken, misschien vind je het dan anders zou ik het niet weten sorry


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Bij mij is dat volgens mij bij 'Configuratiescherm' en daarna 'Hardware en geluiden'.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    bij alle programma's Cam of Webcam of iets in die richting intypen,
    bij mij heet 't trouwens LifeFrame ;P


    Opgeven is geen optie.

    welk merk laptop heb je?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    zoek op lifeframe! :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    270311 schreef:
    bij alle programma's Cam of Webcam of iets in die richting intypen,
    bij mij heet 't trouwens LifeFrame ;P
    Asus? :D Bij mij heet het ook zo (:


    Get outta my head!

    Taime schreef:
    Dan moet je in je menu cam in tikken en dan moet je het wel weten te vinden.


    None but ourselves can free our minds.

    Reloaded schreef:
    (...)Asus? :D Bij mij heet het ook zo (:
    `

    Jep, Asus (:


    Opgeven is geen optie.

    MICKEY schreef:
    Omg, ik had dat ook op mijn laptop, lol. Maar ik ben vergeten hoe ik dat heb gedaan.. sorry :')


    Me so good.