• Ik haalde net mijn Diddl-bak en mijn Tokio Hotel-bak van de zolder naar mijn kamer.
    Dat zijn toch wel de 2 dingen waar ik vroeger helemaal gek van was, en daarvan wilde ik dan ook alles hebben.

    Diddlplaatjes spaarde ik in groep 6 t/m groep 8 denk ik zo..
    En van Tokio Hotel spaarde ik vanalles (vooral posters) van begin klas 2 tot het einde van klas 3, denk ik. (Zit nu in mijn 5e jaar, zegmaar)

    Wat hebben jullie vroeger gespaard? En heb je het nog bewaard?

    Jaaaa, Diddl. Ik heb nog steeds een map met van die zeldzame blaadjes en weet ik 't wat :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Diddl en (nep)parels


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Diddl, dat is van toen ik ong. 7 tot 9 was, heb ik aan mijn zusje gegeven.
    Oh en Anubis, van 9,5 tot net aan mijn 12de verjaardag, daar heb ik nog wel een hele doos vol met spullen mee staan ;P.


    Opgeven is geen optie.

    Flippo's, postzegels, buitenlandse munten. O, pokémon stuff en volgens mij ook Yugi-Oh kaarten.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 13:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jynx schreef:
    Flippo's. Een heleboel Flippo's.


    Hope goes lost but never dies.

    Cauchemar schreef:
    Hihi, ik spaarde hetzelfde als jij (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hetzelfde als jou! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pokémon! ik ben stiekem nog altijd fan: heb alle 11 films, samen met mijn broers over de 20 spellen; incluis pokemon monopoly en het grote pokemon bordspel; en we hebben iets van n 300 kaarten ofzo :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik spaarde Spice Girls foto's, Pokémon kaarten, Flippo's...
    De Flippo's heb ik niet meer, de Pokémon kaarten wel nog ergens geloof ik, en de Spice Girls foto's liggen ook ergens in een doos.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Diddl :')
    En ik heb nog een verzameling botjes die ik in de Alpen heb gevonden toen ik 9 was.
    En met mijn broertje nog een hele bak bierdopjes xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik spaarde een tijdje lang postzegels, maar ik zou niet weten waar die nu zijn. ><
    En ik heb ongeveer twee jaar lang een dagboek bijgehouden. Het is echt heel grappig om de dingen die ik toen heb opgeschreven omdat ik ze belangrijk vond door te lezen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pokémonkaarten :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Diddl omg ;D In groep 4/5 denk ik.
    Johnny Depp plaatjes, maar die verzamel ik nog steeds 8D
    ermm...
    Flippo's 8D


    Caution first, always.

    Diddle blaadjes, en winx album boek, met die kaartjes die je bij de c1000 enzo kon halen. x)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Diddl, Harry Potter stickers en plaatjes, alles van Tokio Hotel en ook heel veel van Pokémon

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 12:59 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.