• Ik haalde net mijn Diddl-bak en mijn Tokio Hotel-bak van de zolder naar mijn kamer.
    Dat zijn toch wel de 2 dingen waar ik vroeger helemaal gek van was, en daarvan wilde ik dan ook alles hebben.

    Diddlplaatjes spaarde ik in groep 6 t/m groep 8 denk ik zo..
    En van Tokio Hotel spaarde ik vanalles (vooral posters) van begin klas 2 tot het einde van klas 3, denk ik. (Zit nu in mijn 5e jaar, zegmaar)

    Wat hebben jullie vroeger gespaard? En heb je het nog bewaard?

    Haha, Diddlblaadjes! :')
    Voor de rest eigenlijk niet echt iets..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Diddl en gummenxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Van mijn zesde tot aan mijn negende heb ik ook van die Diddl-spullen gespaard en van mijn tiende tot mijn twaalfde was ik helemaal weg van Tokio Hotel, dus daar heb ik natuurlijk ook enorm veel posters van en dat soort dingen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Flippo's. Een heleboel Flippo's.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Totally Spies, dat was mijn allereerste verslaving, nu is alles weggegooid
    Didll, maar heb het nu allemaal verkocht
    Trollz, die poppetjes met die wilde haren, het enige wat ik bewaard heb
    Tokio Hotel, had posters maar heb die weg gegooid

    Alles van pokémon maar dat heb ik aan mijn broertje gegeven net zoals Yu-gi-yoh kaarten. Diddl blaadjes en spullen maar die heb ik verkocht. Stenen die heeft mijn broertje nu ook en dingen uit Egypte/Anubis dat heeft mijn broertje nu ook ;D

    Edit: Knikkers, Flippo's, Power Puff girls

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 11:46 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hihi, ik spaarde hetzelfde als jij (:


    I am an idiot, I move.

    Ik heb heel mijn Diddlcollectie aan mijn nichtjes gegeven. x]
    Ik was vroeger helemaal verzot op Pokémon. Op kaarten en op flippo's. Ik heb de kaarten en flippo's nog steeds op de logeerkamer liggen. Tenminste als mijn broertje die niet heeft weggejat. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    diddl en kspaarde flippo's

    Diddle en dat heb ik nog steeds :)
    En eh... schudbolletjes maar die heb ik niet meer!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Cauchemar schreef:
    Hihi, ik spaarde hetzelfde als jij (:

    Het waren dan ook wel dé hypes volgens mij ^^

    ooh Diddl, haha. Ik had daar zelfs speciale mapjes voor gekocht waardoor er 4 kleintjes in 1 groot mapje kon. Ik heb mijn hele map aan mijn nichtje weggegeven.


    it's so empty living behind these castle walls

    Pokemondingetjes, volgens mij van die flippo's ofzo. Diddl, Tokio Hotel, Euromunten -shame-. En nu spaar ik tijdschriften :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Diddl, punten van potloden, gumsel en playmobil.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Mississippi schreef:
    ooh Diddl, haha. Ik had daar zelfs speciale mapjes voor gekocht waardoor er 4 kleintjes in 1 groot mapje kon. Ik heb mijn hele map aan mijn nichtje weggegeven.

    Ik had twee diddl-mappen, maar de plasticjes daarin waren wel van die standaard dingen.
    Ik had op een gegeven moment zoveel blaadjes dat ik álle blaadjes waar pimboli en/of ..dat konijntje x'D (hoe heet zij ookalweer?) op stonden, in een nieuwe diddl-map deed. Want dat waren mijn lievelingsfiguren van Diddl.
    Nou, dat waren er ook nog best veel. Nu heb ik dus 2 mappen!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 11:50 ]