• Dus ik heb ontdekt dat de jongen waar ik hopeloos verliefd op ben, volgend jaar naar een andere school gaat en ik weet ook wel dat ik misschien tegen die tijd niet meer verliefd op hem ben, maar het idee alleen al dat ik hem dan amper nog ga zien..

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 20:23 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Aaaahw ocharme.
    Misschien kunnen jullie contact houden?


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Aaaahw ocharme.
    Misschien kunnen jullie contact houden?

    De jongen die ik leuk vind, keek steeds naar me, dus ik dacht dat hij mij ook leuk vond, maar hij heeft het nu met iemand anders. Het was eergisteren dat ie steeds keek. Maar jullie kunnen contact houden.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 20:39 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    De jongen die ik leuk vind, keek steeds naar me, dus ik dacht dat hij mij ook leuk vond, maar hij heeft het nu met iemand anders. Het was eergisteren dat ie steeds keek. Maar jullie kunnen contact houden.

    Het probleem is op school praten we altijd & lachen we, maar we smsen nooit enzo.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ach, je kan hem nog altijd zo veel bellen,sms'en, mailen,... als je wil.
    Je kan altijd afspreken en contact houden. Je zal hem misschien niet meer elke dag zien, maar je zal hem nog steeds zo vaak kunnen zien als jij wil. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BlueElephant schreef:
    Aaaahw ocharme.
    Misschien kunnen jullie contact houden?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rouge schreef:
    (...)
    Het probleem is op school praten we altijd & lachen we, maar we smsen nooit enzo.


    Hey, dat heb ik ook, maar dan zegt ie dat ie liever m'n gezicht ziet als ie tegen me praat. Tis een vriend van me en ik vind hem al sinds de brugklas wel leuk. Sinds een tijdje ben ik er achter: hij is meer dan leuk.
    Ik moet bijna hyperventileren als ik er alleen al aan zou moeten denken dat hij van school gaat.
    Veel suc6. Ik hoop dat het toch goed komt ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Profiteer ervan en verpest het nu vooral niet! [:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, ik heb ook zo'n soort probleem. want onze klassen gaan veranderen (huil)
    Maar hij hoeft het niet te weten (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Sms hem dan gewoon een x? Of krabbelen of zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.